امام جمعه و فرماندار حاجی آباد در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

بسیج یکی از شگفت انگیزترین ابتکارات حضرت امام راحل (ره) بود/

امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بسیج یکی از شگفت انگیز ترین ابتکارات حضرت امام راحل (ره) بود که در گمنامی به جبهه های جنگ رفتند.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۲۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری بسیج حاجی‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین شریفی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همراه حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و اعضای شورای تامین در دیدار و گفت و گو با سرهنگ سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تشریح فرهنگ و تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: بسیجی با تاسی از رهنمودهای رهبری با هوشیاری و بصیرت در میدان حضور دارد.
حجت الاسلام و المسلمین شریفی با بیان اینکه بسیج از دل مردم است تصریح کرد: با تعامل و همکاری مجموعه بسیج ‌ با دستگاه ها ‌و نهادهای شهرستان اتفاقات خوبی رقم خورده است که می توان به فعالیت گشت رضویون و کاهش آمار سرقت در ابتدای سال‌جاری، طرح تحول محلات و محرومیت زدایی اشاره کرد.
امام جمعه حاجی آباد با اشاره به گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: این انقلاب باید از درون تقویت و به کشورهای دیگر صادر شود.
فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج از خدمات ارزشمند و موثر ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان قدردانی کرد.
حمید جهانگیری با بیان اینکه تفکر بسیجی، تفکر بزرگی است، افزود: بسیج برخاسته از بطن جامعه و موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی همه آزادی خواهان است.
وی تصریح کرد: خدمات بسیج مختص دفاع مقدس نیست بلکه بعد از دفاع مقدس نیز در همه بحران‌ها در صحنه حاضر و در راستای عمران و آبادانی کشور تلاش می کنند.
در ادامه این نشست اعضای شورای تامین حاجی اباد نیز با تبریک هفته بسیج از تلاش ها و زحمات مجموعه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تقدیر کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز از تعامل و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.
سرهنگ سالاری با تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های بسیج در سطح کلان و شهرستان پرداخت و اضافه کرد: طرح تحول محلات که در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، بسیج سازندگی و مردم یاری و ارتقا و رشد فرهنگی در فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات بسیج است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار