به مناسبت هفته بسیج

نمایشگاه عرضه محصولات بومی و محلی بانوان بسیجی در روستای حکمی میناب گشایش یافت

فرمانده سپاه بسیج ناحیه میناب گفت: نمایشگاه غرفه های فروش و عرضه محصولات بومی محلی دستاوردهای بانوان بسیجی در روستای حکمی شهرستان‌ ميناب گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۲۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، سرهنگ پاسدار حسین درویشی افزود: نمایشگاه دستاوردهای بانوان بسیجی با هدف گرامیداشت هفته بسیج با عرضه محصولات دست ساخته های بانوان بسیجی و پایگاه های بسیج حوزه حضرت زینب(س) در قالب قرارگاه های تحول محلات در روستای حکمی گشایش یافت.
وی بیان داشت: تمامی محصولات دست بافتنی و دست ساخته های بومی و محلی بانوان بسیجی از صنایع دستی گرفته تا انواع ترشیجات و لباس های محلی در این غرفه ها به فروش می رسد.
ملک بنیادی فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب (س) میناب نیز ضمن قدر دانی از تلاش‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه و تمامی همکاران و بسیجیانی که در برپایی این نمایشگاه همکاری نمودند گفت: این نمایشگاه به صورت خودجوش و با تلاش و همکاری خواهران بسیجی این حوزه با هزینه ای افزون بر 409 میلیون ریال برپا شده که مورد بازدید و استقبال علاقمندان قرار گرفته است .
لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج دایر است و عموم مردم می توانند ضمن بازدید از محصولات دست ساخته های بانوان بسیجی با قیمت های استثنایی خریداری کنند.

ارسال نظرات