دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان گفت: محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از اولویت های قرارگاه تحول محلات می باشد و بسیجیان تلاشگر به همت خود مردم در راستای ایجاد تحول در منطقه قدم برمی دارند.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۳۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

ناصر زارع پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های یکساله قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان پرداخت و اظهارداشت: نهال به ثمر نشسته بسیج و قرارگاه های تحول که در عرصه‌های مختلف ساخت و تعمیر و مرمت مدارس، خانه بهداشت، خانه نیازمندان،‌ مساجد، بقاع متبرکه، آب رسانی روستایی، ‌فضاهای ورزشی، گلزار شهدا، پروژه های حوادث غیر مترقبه فعالیت دارد، توانسته است به اهداف خود دست یابد.
وی بیان داشت: پروژه‌هایی که به همت قرارگاه تحول صورت می‌گیرد باید تداوم یابد تا مردم در منطقه به رفاه دست پیدا کنند.
دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان ادامه داد: به همت قرارگاه تحول و بسیجیان از همان ماه های ابتدایی شیوع ویروس کرونا تاکنون در تولید و توزیع ماسک، همکاری در مبادی ورودی و خروجی و ضدعفونی اماکن عمومی و مذهبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین در مدت کرونابی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه نزدیک به چهار هزار پرس غذا و بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
زارع پور فقر و اعتیاد را عوامل مهم در وقوع طلاق عنوان کرد و گفت: قرارگاه های تحول محلات با تشکیل گروه مصلحین به رفع مشکلات خانوادگی و جلوگیری از طلاق در این منطقه کمک شایانی کرده که این موضوعات از آسیب های اجتماعی از جمله فقر و اعتیاد می باشد.
وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد برکت توانستیم تا مشکل اشتغال جوانان را نیز مرتفع کنیم و امیدواریم با کمک مردم، خیریخن و مسئولان ریشه بیکاری در بین جوانان را با ایجاد اشتغال، آموزش حرفه و کار بخشکانیم.
دبیر قرارگاه تحول محلات شهید استادی سکل رودان خاطر نشان کرد: جا دارد از فرماندهی محترم سپاه ناحیه، فرمانده حوزه امام حسین(ع)، بسیجیان و خیرخین که ما را یاری کردند، تشکر کنم.

ارسال نظرات