خبرهای داغ:
حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کردند: عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۳۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، تاکید کردند: عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

متن پیام معظم له به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج بر همگان مبارک باد؛ بویژه بر رویش های تازه و با طراوت بسیجی، که همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند.

عزیزان قدردان جایگاه خود باشید و بدانید که با همت بلند و در پرتو خردمندی و درست اندیشی و با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید، این تجربه چند دهه ملت ایران است.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه‌ای

سوم آذر ۱۴۰۰

ارسال نظرات