همزمان با چهارمین روز هفته بسیج

محفل انس با قرآن توسط خواهران نوجوان بسیجی سیریک برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام کلثوم(س) خواهران سیریک در آیین محفل انس با قران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: ازصفات و ویژگی های بارز بسیج توجه ویژه به معنویت به خصوص انس دائمی با قرآن است.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۳۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، پاسدار زینب دوستی نژاد افزود:به مناسبت هفته مبارک بسیج مراسم محفل انس با قرآن توسط نوجوان بسیجی درپایگاه های مقاومت بسیج در هفته بسیج درحال برگزاری است.
وی اظهار کرد، یکی از مولفه های اصلی و از ویژگی بارز بسیج، ارتباط با خداوند و در واقع همان معنویت است که ارتباط با قرآن و ادعیه یکی از مهم ترین نمود آن است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ام کلثوم (س) خواهران سیریک اظهارداشت: در هفته بسیج از برنامه های مهم در حوزه و پایگاه های مقاومت برگزاری محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی و معنویت افزایی، نشست های سبک زندگی اسلامی و حضور خواهران در اماکن مقدس و قبور مطهر شهداست.
ویبا اشاره به اینکه بیش از۲۰۰نفر از خواهران بسیجی حوزه ام کلثوم (س) خواهران سیریک در زمینه قرائت، ترتیل و حفظ فعالیت دارند، ابراز کرد: خوشبختانه خواهران بسیجی در سطح شهرستان و استان دارای رتبه های مطلوب در زمینه قرآن هستند و تعداد قابل توجهی از بسیجیان خواهر درسطح پایگاه های مقاومت حافظ کل و تعدادبیشتری نیز حافظ چندین جز قرآن کریم هستند.
دوستی نژاد اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این محافل انس با قرآن با وجود توجه بیشتر خواهران به این موضوع مهم باعث ترغیب بیشتر بسیجیان و مردم باشیم.

ارسال نظرات