فرمانده سپاه چالدران گفت: شهدا از تعلقات دنیوی چشم پوشی کرده و در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۶۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، به مناسبت هفته مبارک بسیج فرمانده، جانشین و پرسنل سپاه چالدران در منزل شهید فیروزی حضور یافته و از خانواده این شهید معزز دیدار و سرکشی کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه شهرستان قهرمان درستی، شهداء را مایه عزت، افتخار و سربلندی کشورمان دانست و گفت: ما هر چه داریم ازایثارو فداکاری شهدا است  و این شهداء بودند، که با ایثار، از خودگذشتگی و دوری جستن از تعلقات دنیوی و زندگی این امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند.

این مسئول در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و این وظیفه ذاتی و شرعی ماست که همیشه خدمتگزار خانواده شهداء باشیم و از این خانوادهای معزز در هر زمان و مکانی تقدیر کنیم.

طرح سفیران کتابخوانی ویژه سربازان اجرا شد

همزمان با هفته بسیج، هفته کتاب و کتابخوانی تعدادی از  سربازان وظیفه با همراهی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه چالدران در کتابخانه امام خامنه ای چالدران حضور یافته و از نزدیک با بحث کتاب و کتابخوانی آشنا شدند.

مجتبی قنبرلو هدف از این بازدیدی را آشنایی سربازان وظیفه با مقوله کتابخوانی و افزایش سطح سواد علمی و فرهنگی و معنوی سربازان دانست و گفت: در این راستا تفاهنامه ای بین روابط عمومی و تبلیغات سپاه چالدران و مدیر کتابخانه عمومی شهرستان منعقد شده است، تا سربازان وظیفه به راحتی و باسهولت بتوانند برای پر کردن اوقات فراغت از کتاب‌های موجود در کتابخه شهرستان استفاده کنند.

این مسئول در ادامه گفت:  با توجه به اینکه پر کردن اوقات فراغت سربازان وظیفه ذاتی این معاونت است، ما هر چه قدر در این راه فعالیت کنیم و گام برداریم باز هم کم است.

برگزاری مسابقات فوتسال جام بسیج در چالدران

با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج به همت  حوزه بسیج  اداری، کارگری و اصناف شهید بیطالی چالدران مسابقات فوتسال با حضور تیم های ورزشی پایگاه های بسیج ادارات شهرستان چالدران برگزارشد.

در این مسابقات 10 تیم  که متشکل از بسیجیان پایگاه‌های ادارات شهرستان چالدران بود شرکت کردند؛ محل برگزاری مسابقات سالن شهید چمران شهرستان چالدران بود در آخر مسابقات به تیم های اول و دوم و سوم لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات