معاون فرهنگی نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تفکر بسیج معادلات استکبار در منطقه را برهم زد/ ناامید کردن مردم از آینده نظام توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است

اکبری گفت: تلاش براي ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۳۹۳۷۶۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ «حسین اکبری» کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا در آئین رزمایش اقتدار بسیجیان در مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار کرد: روزی که نیروی بسیج به دستور بنيانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدف مقابله با هجمه تشکیل شد هیچ فردی فکر نمی‌کرد به عنوان اندیشه و مکتب در تمام جهان خودنمایی کند اما امروز این نیروی ارزشمند به جایگاهی رسیده که در تمام تحولات بین‌المللی تأثیرگذار است.

اکبری افزود: نیروی ذخیره برای احتیاط در تهدیدات نظامی در همه کشورهای جهان وجود دارد اما نیروی مردمی بسیج با همه این نیروهای ذخیره متفاوت است و در هر شرایطی که نیاز باشد ورود پیدا کرده و خدمات ماندگار از خود به یادگار می‌گذارد، بنابراین بسیج با هیچ نیرویی قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: بسيجيان امروز را باید با یاران و انصار حضرت سیدالشهدا(ع) که در روز عاشورا با الگوی زمان شناسی و امام شناسی پشتیبان پیشوای خود ماندند تا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و بزرگترین افتخار بسیجیان امروز نیز حرکت در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

معاون فرهنگی نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نظام سلطه همواره در منطقه حضور داشته و در امور تمامی کشورها مداخله کرده و منابع آنها را به یغما برده و تنها کشوری که مقابل زیاده‌خواهی‌های این نظام مخرب ایستادگی کرده ایران است چرا که تفاوت ما با دیگر کشورها این است که آنها به خواسته استکبار و در رأس آنها آمریکا تن می‌دهند اما ایرانیان بر اساس آرمان‌های انقلابی و وعده‌های الهی و با فرهنگ بسیجی، ایثار و فداکاری مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

اکبری یادآور شد: به فرموده امام راحل، ملت ایران آمریکا را از منظر قرآن که همان جبهه باطل است می‌نگریم و خداوند نیز در مقابل این جبهه به ما بشارت پیروزی داده و ملت ایران با تکیه بر این وعده الهی در مقابل نظام سلطه می‌ایستد چرا که جبهه حق به هیچ عنوان از باطل شکست نمی‌خورد.

وی گفت: براساس آموزه‌های دینی حاکمیت زمین متعلق به مستضعفان است و تمامی منابع حساس خدادادی نیز در جغرافیای این کشورها قرار دارد و نیروی بسیج میدان دار این وعده الهی خواهد بود.

این کارشناس بین الملل بیان کرد: اولین جلوه بسیج در دفاع مقدس ظهور کرد که بعد از آن در جنگ ۳۳ روزه، مشکلات امنیتی و نظامی در سوریه، عراق و یمن نیز این تفکر و اندیشه بسیجی بود که امنیت مسلمانان را در برابر نظام سلطه حفظ و توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

اکبری خاطرنشان کرد: تلاش براي ناکارآمد نشان دادن دولت و حاکمیت و ناامید کردن مردم از آینده نظام اسلامی توطئه جدید دشمن از طریق فضای مجازی است و آحاد مردم باید نسبت به این توطئه دشمن هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار