جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی:

تربیت نیروی کارآمد و مومن انقلابی رویکرد مهم بسیج است

سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری گفت:تربیت نیروی کارآمد و مومن انقلابی رویکرد مهم بسیج است چرا دشمن در صدد است با تقویت جریان نفوذ مانع رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خود شود.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۰۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در اجتماع بسیجیان شهرستان خنداب گفت: اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت و در اقشار مختلف مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و در سازمان بسیج مستضعفین عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.


وی اظهار کرد: در ۴۲ سال گذشته نیروهای بسیجی بر حسب ضرورت در تمامی عرصه‌ها به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس به نقش‌آفرینی مشغول بودند و باید برای توسعه تفکر ناب بسیجی اقدام شایسته صورت بگیرد.


سرهنگ عسگری گفت:امام راحل (ره) کشتی باعظمت انقلاب اسلامی را با افراد دارای ایمان هدایت کرد لذا در دوره های مختلف دشمنان این نظام و انقلاب با شگرد های مختلف نظیر جنگ سخت و جنگ نرم و امروز با توطئه ها در حوزهد اقتصادی به دنبال تضعیف نیروی عظیم انقلاب اسلامی هستند


وی ادامه داد: امروزه کشورهای اسلامی و همچنین همسایه های ایران مانند یمن، عراق، سوریه، لیبی و لبنان با الگو گیری از بسیج در ایران اقدام کرده و در مقابل دشمنان خود از جان و مال و ناموس کشور دفاع می‌کنند.


جانشین فرماندهی سپاه روح الله مکتب بسیج را بیمه ای برای انقلاب دانست و افزود : مبارزه با مشکلات مختلف از جمله جنگ و بیماری و معضلات اقتصادی و اجتماعی بسیج در میدان حضور همواره آماده نگه داشته است و این خود رمز پیروزی و موفقیت بسیج خواهد بود.


سرهنگ عسگری  خاطر نشان کرد: تربیت نیروی کارآمد و مومن انقلابی رویکرد مهم بسیج است چرا دشمن در صدد است با تقویت جریان نفوذ مانع رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف متعالی خود شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار