سرهنگ محمد سعادت خبرداد؛

گسیل خدمات گروه جهادی شهدای بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد به منطقه کمتربرخوردار مادوان سفلی

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج گروه جهادی شهدای بسیج اصناف کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی رایگان به مردم منطقه کمتر برخوردار مادوان سفلی بویراحمد را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۴۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان در حاشیه این مراسم گفت؛ این گروه جهادی در عرصه های مختلف از جمله اتحادیه مکانیک خودرو، اتحادیه آرایشگران،  اتحادیه صافکاران، اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل، اتحادیه جوشکاران،  اتحادیه بنگاه داران و هتلداران،اتحادیه تعمیر کیف و کفش، اتحادیه تعمیر لوازم خانگی، اتحادیه قنادان، اتحادیه رستوران داران و سایر اتحادیه ها به صورت رایگان به مردم مادوان سفلی بویراحمد خدمات رسانی خواهند کرد .

سرهنگ پاسدار محمد سعادت افزود؛ با توجه به وظایف ذاتی سازمان بسیج اصناف و دستورات اکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت برگزاری اردوها جهادی در مناطق محروم و آشنا کردن جهادگران با متن جامعه و مشکلات مردم اقدام به برگزاری این اردوی جهادی یکروزه در منطقه کمتر برخوردار مادوان سفلی کردیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف ۲۲ اتحادیه دارد، افزود؛ گروه جهادی شهدای اصناف کهگیلویه و بویراحمد در بحث توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان،  خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت و ده ها عرصه دیگر به فعالیت می پردازد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت؛ شبکه مویرگی کاسبان امین در سراسر کشور شکل گرفته و در سطح استان نیز راه اندازی شده است که در این شبکه کاسبان مورد اعتماد و امین شناسایی و کالا های ستاد تنظیم بازار از جمله گوشت، روغن، برنج، شکر و سایر اقلام اساسی توسط این کاسبان با نظارت بازرسان افتخاری بسیج اصناف در بازار توزیع و بدست مصرف کننده می رسد.

سرهنگ سعادت به انعقاد تفاهم نامه ۱۳ ماده ای بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت؛ در این تفاهم نامه بکارگیری و ساماندهی نیروهای مردمی در امر نظارت و بازرسی در بازار از مبدا تا مصرف یعنی تمام فرایند تولید ، نگهداری و توزیع را شامل می شود.

وی ابراز داشت؛ این قرارگاه به نام شهید حاج صادق امانی مزین شده است و لذا نیروهای بسیج و نیروهای مردمی که از طرف سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان در امر نظارت و بازرسی معرفی می شوند به سامانه های مرتبط از جمله سیمبا (نظارت صمت سازمان حمایت ) ، سماسط( تامین جوجه یک روزه در مرغداری ها  ) ، سمام ( مجوز راه اندازی مرغداری ها ) ، بازارگاه ( تامین نهاده مرغداری ها ) و سامانه ۱۲۴ گزارشات و شکایات مردمی دسترسی دارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار