آئین تقدیر از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه بسیج ناحیه امام هادی (ع) برگزار شد

آیین تقدیر از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام هادی (ع) امروز همزمان با هفته بسیج، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۶۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیین تقدیر از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام هادی (ع) امروز همزمان با هفته بسیج، با حضور ائمه جماعت مهرشهر و کمالشهر، اعضای شورای شهر کمالشهر و اعضای شبکه بهداشت غرب کرج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: رشادت های بسیجیان از بدو تاسیس سازمان بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در همه عرصه ها به خصوص در زمینه مقابله با شیوع بیماری کرونا و اجرای رزمایش های کمک مومنانه قابل ستایش و قدردانی است.

وی مطرح کرد: ما از این نیروهای مخلص و مردمی به عنوان ستونی مستحکم در کنار دیگر ارگان ها و نیروها برای انقلاب و پاسداری از ارزش های انقلاب و ایران اسلامی در تمامی زمینه ها قدردانی می کنیم.

سرهنگ علی شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) گفت: بسیج یک فرهنگ است که در تعریف آن در یک جمله می توان گفت پیشرو بودن در همه عرصه های زندگی. متاسفانه برخی افراد سعی دارند بسیجی را در محیط جامعه بد معنا کنند اما از کسانی که حرف های بوق های تبلیغاتی دشمنان این ملت را تکرار می کنند، انتظار زیادی نیست. مسأله این است که خود ما بدانیم بسیجی به چه معناست.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها