اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج / اقتدار و شکوه بسیج به نمایش گذاشته شد

تجمع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در مصلی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۵۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در این تجمع  با بیان اینکه بسیج  امر رحمت خدا بوده که بر کویر تفتیده زمان باریده و انحرافات و زشتی ها را پاک می کند، گفت: بسیجی صدای صلابت است و سنبل صبوری اسوه صابران است.
سرهنگ پاسدار حسین انوری به صدور پیام تاریخی امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج برای دوستان مایه شوق و برای دشمنان وسیله ترس و لرز است دشمنان در صدد آسیب و لطمه به کشور است اما با حضور بسیج همه دسیسه ها و برنامه های آنها خنثی خواهد شد.
وی به بیاناتی از رهبر انقلاب برای حضور ایشان در میادین خدمت اشاره کرد و گفت: خدمات بسیج در هشت سال دفاع مقدس، در سازندگی، محرومیت زدایی ادامه داشته است، نظام کشور ما به تفکر بسیجی افتخار می کند و می بالد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج امروز سپاه اسلام و شکوه جبهه مقاومت و سرزمین ایران است.

آیت الله نصیر حسینی با بیان اینکه در شرایطی شجره طیبه بسیج شکل گرفت که کشور ما در عرصه های مختلف مورد تاخت و تازه دشمن بود، گفت: دشمنان خیرخواه ملت نبودند و شرایطی را  برای این ملت ایران فراهم کردن که سبب تحقیرملت ایران می شد مردمی که در جهان نامدار و شناخته شده بودن مردمی که دارای تمدنی بزرگ ، اندیشمند و مشهور جهانی بودند اما کشور ایران را در دو جنگ جهانی تحقیر کردند.
وی به اشغال ایران در دو جنگ جهانی و همچنین نداشتن اختیار حکومت قاجار و پهلوی اشاره کرد و گفت: در دوران پهلوی بیگانگان برای ایران تصمیم گیری می کردند، کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا اما دچار یک عقب ماندگی عمیق شد  کشوری که دارای زکریا، خواجه نصیر طوسی، حافظ سعدی و فردوسی در ابعاد فرهنگی و معنوی غنی بود اما تحقیر می شد در این شرایط امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد.

آیت الله حسینی به تشکیل شجره بسیج از مساجد و هئیت های مذهبی، مدارس و دانشگاه ها قبل از انقلاب و با پاسخ به ندای امام شروع شد، گفت: کسی باور نداشت حکومتی که مورد حمایت غرب و تا دندان مسلح است توسط مردم شکست بخورد هر چند ملت ایران و امام در برابر جهان استکبار و آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل و شرق و غرب جنایتکار ایستادگی کرد، شاه در برابر امام عددی نبود بنابراین با پیروزی انقلاب  اسلامی از ناحیه همه جبهه شیطان حمله های ضد ایرانی از طریق کودتا، ترور، هشت سال جنگ با تجهیز صدام برای تجزیه ایران و ساقط کردن آن  آغاز کردند زیرا نظام اسلامی در برابر تمام دنیای مستکبرین ایستادگی کرد.
وی افزود: صدام برای ملت ایران عددی نبود و اگر جهان استکبار و استعمار اجازه می دادند همین عشایر استان برای شکست ارتش صدام کافی بود اما آنها می دانستند این نظام، یک نظام عادی نیست و امام خمینی ره یک انسان عادی نیست که بخواهد در برابر صدام و محمد رضا پهلوی ایستادکی کند او اندیشه ها و تفکرات آن جهانی است و در برابر تمام ستمگران ایستادگی می کند آنها وقتی دیدند فکر امام محصور به یک سرزمین نیست و در تلاش برای شکست زنجیره های استعمار تلاش دارد از طریق شرق و غرب و جنگ مستقیم را بر علیه ملت ایران آغاز کردند.
آیت الله حسینی با بیان اینکه صدام به شکست متحمل شد و حامیان آنها نظیر  آمریکا دچار عقب نشینی  و شکست شدند، گفت: مردم دیدند امام جانشین پیامبر و امام معصوم است ولی فقیه جانشین امام معصوم است و اندیشه های آنها و تفکرات در جهت شعار های انبیاء الهی است در این شرایط جبهه استعمار و استکبار در برابر این اندیشه ها ایستادگی می کند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه فریاد ولی فقیه فریاد اسلامی و علی مرتضی است، گفت: دشمنان در برابر فریاد اسلام ایستادگی می کند، اسلام در برابر جبهه ظلم و ستم و ستمگری مبارزه می کند و امروز این تفکر را باید پیاده سازی کنند.
آیت الله حسینی به آگاهی دشمنان از آرمان های انقلاب اسلامی اینکه محصور در یک جبهه کوچک نیست گفت: دشمنان با راه اندازی داعش ، اشغال سوریه، عراق، یمن دچار شکست شدند در این میدان آمریکا با همه قدرت و ابهت خود شکست های مهلکی شد.
وی به هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد توسط موشک های ایران اشاره کرد و گفت: برای  کشورهای دنیا وسیله تعجب بود چگونه ایران با آمریکا اعلان جنگ می کند و برای هدف قرار دادن پایگاه آنها ساعت و زمان مشخص می کند.
نماینده ولی فقیه به شکست آمریکا از طریق سقوط پهباد امریکایی، حرکت نفت کش های ایرانی به سوی ونزوئلا، حرکت محوله سوختی در کنار تحریم آمریکا و در لبنان پیاده سازی شد، اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی سبب سرکوبی دشمن می شود ، رهبر انقلاب فرموده است هزینه تسلیم بیشتر از هزینه مقاومت است هشت سال جنگیدیم مبارزه کردیم شهید داده شود و جانباز تقدیم انقلاب شد اما همه آنها و ما مهمتر خدا و انبیاء و حضرت محمد ص به شهیدان افتخار می کنند و هر انسان آزاده ای به شهدا و ارزش های انسانی و الهی افتخار می کند.
وی به بیان اینکه اهانت به شهدا اهانت به دین و ازادگی و شکوه و عزت انقلاب اسلامی اهانت می کند، گفت: صدام با بی رحمی به خاک وناموس و در بدترین وجه جنایت داشت اما بسیج و مردم در برابر این جنایات ایستادگی کردند.
آیت الله حسینی با بیان اینکه تمام شعارهای پیامبر اسلام امروز در ارزش های  انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: وقتی امام رحلت کرد دشمن تصور داشت انقلاب اسلامی به پایان خود رسیده است اما فرمانده میدان حضرت آیت الله خامنه ای در میدان حاضر است و سنگرهای متعددی فتح و جبهه مختلف یمن، سوریه و عراق فتح شده است و ایران حضور و نفوذ دارد و در برابر ستمگران ایستادگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستادگی کرده اند، گفت: مرگ امثال بسیجیان جان بر کف سرافراز خواهند بود و یک کارنامه پرافتخار خواهد بود.
آیت الله حسینی افزود: کارهای عظیمی در پیش رو داریم و کارهای بزرگ با دستان بسیجیان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات