همزمان با هفته بسیج:

رزمایش «اقتدار جهادگران بسیج» در مشهد مقدس برگزار شد

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه در هفته بسیج ساخت ۴۰ هزار مسکن ویژه محرومان را آغاز کردیم، گفت: در زمینه تولید فیلم‌های سینمایی و بازی‌های رایانه ای نیز ورود پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۸۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: برنامه‌های بسیج متنوع است، اما در حال حاضر اولویت این مجموعه مقابله با کرونا و بیماران کرونایی و در نهایت کمک به حل مسایل اصلی کشور است.

 

وی افزود: رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق بیانیه مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است و این تشکیلات مردمی باید در عرصه‌هایی نقش آفرینی کند که آن عرصه‌ها بستر تحقق گام دوم است.

 

سردار سلیمانی با بیان این مطلب که تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است و توسط امام‌ المسلمین راهبری و هدف‌گذاری می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر تمام نقش آفرینی بسیج در مسائل عمومی کشور است و می‌توان گفت اولویت بسیج پرداختن به مسائل عمومی است.

 

رئیس سازمان بسیج گفت: ایجاد مسکن برای نیازمندان حاشیه شهرها، محرومان و روستاییان از جمله اقدامات بسیج است که با هدایت فرماندهان سپاه‌های استانی و انگیزه‌های فراوان انقلابی این مسیر برنامه‌ریزی شده است.

 

سلیمانی با بیان اینکه در هفته بسیج ساخت 40 هزار مسکن ویژه محرومان را آغاز کردیم، گفت: در زمینه تولید فیلم‌های سینمایی و بازی‌های رایانه ای نیز ورود پیدا کرده‌ایم و در بحث علم و فناوری نیز از ایده‌ها و خلاقیت‌ها پشتیبانی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب پشتیبانی می‌کنیم چرا که اولویت بسیج بیانیه گام دوم انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار