خبرهای داغ:

یادواره شهدای بخش چاه ورز در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) دهنو برگزار شد

یادواره شهدای بخش چاه ورز در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) دهنو در هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۹۹۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، الیاس آگاه فرمانده پایگاه مقاومت امام حسین (ع) از برگزاری یادواره شهدای بخش چاه ورز خبر داد .

وی در ادامه افزود : این یادواره باحضور جمع کثیری از خانواده معظم شهداء , جانبازان , ررمندگان و بسیجیان و مردم همیشه در صحنه و عاشق شهادت در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) برگزار گردید .

حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد در این مراسم گفت : اولا هفته بسیج به لشکریان مخلص خدا و دلدادگان ولایت که مقصودشان شهادت است بخصوص چاه ورز قهرمان و دلاور تبریک می گویم , ثانیا گرامی مبداریم خاطره شهدای عزیز که تمثال مبارک انها زینت بخش محافل و مایه ترفیع درجه همه ماست .

وی تصریح کرد : اگر بخواهیم در باب مقوله شهادت وارد شویم دقیقا در متن یک جریان قرار گرفته که خداوند متعال به انسان بهاء داده و او را به کمال می رساند که شهادت بهترین نوع ان است .

امام جمعه لامرد به استناد نص صریح قران و روایات در وصف شهید گفت : شهید هنگام مفارقتش از دنیا انقدر زیبا می شود که آرزو می کند دوباره به دنیا برگردد و شهید شود چون احیاء می شود و شهادت یک جریان حیات ابدی است .

حجت الاسلام حسین زاده اخلاق رامهمترین مولفه شهادت دانست و خاطر نشان کرد : نباید بین مردم و مناطق تفاوت قائل شد مگر در جبهه ابنجا و انجا داشتیم باید همه با اتحاد و یکدلی تلاش مجدانه در راه خدمت به خلق خدا کنیم و باید مردم و مسئولین دست در دست هم داده و در رفع مشکلات کشور تلاش کنند .

وی افزود : امروز خون رزمندگان سوری , عراقی , یمنی , افعانستانی , پاکستانی , ایرانی همه کتار هم ریخته شده و به هم پیوسته است و خداوند چنان رعبی در دل دشمنان انداخته که امریکا و اسرائیل جرات هیچ حرکتی ندارد و با سیلی خوردن استکبار پرچم لا اله الاالله در قدس به اهتراز در خواهد امد.

خیرمقدم توسط سرگرد پاسدار یونس عرفان پور فرمانده حوزه بسیج چاه ورز , دعای توسل , سرود مدافعان حرم , روایتگری , توسط راوی برتر کشور سرادر محمدرضا هادوی و مداحی توسط مداحان کربلائی ماندنی خرم دل و عبدالپور از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها