خبرهای داغ:
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:

انتظار جامعه از بسیج تداوم حرکت جهادی برای پیشرفت کشور است

تبریز- سرپرست کمیته امداد امام آذربایجان شرقی گفت: امروز انتظار از بسیج تداوم حرکت جهادی برای پیشرفت کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و ... است تا هم امور دنیوی مردم آباد و هم عاقبت بخیری اخروی حاصل شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۵۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

غلامعلی ملامهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیج در عرصه سازندگی کشور بطور جدی وارد عمل شده و برکات آن در داخل شهرها تا دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط کشور به چشم می خورد.

وی اضافه کرد: فعالیت های بسیج مردمی در قالب گروه های جهادی از ساخت مسکن محرومین گرفته تا طرح های اشتغال زایی و عمرانی و فرهنگی ستودنی است، در دوران کرونا نیز بسیج با ارایه خدمات مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی و واکسیناسیون عمومی در کف میدان بود.

ملامهدی ادامه داد: اگر بسیج در میدان باشد می تواند حافظ فضیلت های اصلی انقلاب اسلامی باشد و در تبعیت از منویات امام(ره) و رهبر انقلاب روحیه خودباوری و نگاه به درون کشور را در سرلوحه کارها قرار دهند، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم می خورد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدامحوری از اصول بارز فرهنگ بسیجی است، اظهارداشت: اگر این فرهنگ بر زندگی آحاد مردم حاکم باشد روحیه کار و تلاش و از خودگذشتگی همچون رودخانه ای زلال در حیات جامعه جاری و ساری می شود و بالطبع چشم طمع دشمنان از کشور قطع می شود.

ملامهدی خاطرنشان کرد: این کشور به نیروی مخلص با تفکر بسیجی نیاز دارد تا مقدمات ظهور صاحب اصلی انقلاب؛امام زمان(عج) را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها