فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

نمایشگاه اسوه روحیه خودباوری را به مسئولین نشان داد

ساری- فرمانده سپاه کربلا بااشاره به دستاورد‌های نخبگان بسیجی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه نشان دادن روحیه خودباوری به مسئولین بود .
کد خبر: ۹۳۹۴۰۶۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی شامگاه سوم آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه که بهمراه استاندار مازندران انجام شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از سطح رضایتمندی و استقبال پرشور بازدیدکنندگان و علاقمندان از این نمایشگاه خبرداد و گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده  علاقمندان خواستار تمدید این نمایشگاه بودند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: اگر غرفه‌ها مشکلی برای تمدید نداشته باشند، میتوان این  نمایشگاه را که امروز آخرین روز از برپایی آن است، تمدید کرد.

سردار مسلمی در ادامه بااشاره به دستاورد‌های نخبگان بسیجی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه نشان دادن روحیه خودباوری به مسئولین بود که به بازدید نمایشگاه آمده بود و از دستاورد‌های بزرگ بسیج در حوزه‌های مختلف، علمی و پژوهشی، اقتصاد مقاومتی، توانمندی  پایگاه‌های اسوه و اقشاری  شگفت زده شدندو به آن اعتراف واذعان کردند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه نمایشگاه اسوه «ما می‌توانیم» را به همه نشان داده است، خاطرنشان کرد: اگر هر اداره و مسئولی به ما می‌توانیم باور و اعتقاد داشته باشد، یقینا به اهداف عالیه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها