خبرهای داغ:
فرمانده بسیج نایین در رزمایش اقتدار بسیجیان

مقاومت ایستادن نیست ،حرکت کردن است هرچه حرکت کردیم قدرتمند تر شده ایم.

در پنجمین روز هفته بسیج ،رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور قشرهای مختلف ،در خیابان پاسداران نایین به نمایش در آمد.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۹۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین" رزمایش شکوه و اقتدار بسیج همزمان با سراسر کشور ،با استقبال گسترده بسیجیان و اقشار مختلف مردم ، در حضورامام جمعه ، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در خیابان پاسداران نایین برگزار شد .

در این نمایش قدرت بسیج که با برنامه های متعدد شامل بازدید فرماندهان و مسئولین از یگانهای مختلف در میدان ، اجرای سرود های حماسی ، اجرای هنرهای رزمی توسط رزمی کاران ،رژه خودرویی و رژه نیروهای نظامی و بسیجی حاضر در یدان همراه بود ،سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در سخنانی با تبریک هفته گرامیداشت بسیج گفت: در گام اول انقلاب ،بسیجیان در مقابل کافران با شکوه و با وقار ایستادند ،آنان خدا و رسول را  دوست داشتند و رسول و خدا نیز آنها را .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین دربخش دیگر سخنرانیش گفت : بسیجیان نه تنها ازخود ،بلکه از آبروی خود  می گذرند ، از سرزنش نمی ترسند و برای دین خدا ،همه موجودیت خود را فدا می کنند.

وی در ادامه با اشاره به  مقاومت به عنوان تنها عامل ایستادگی در برابر استکبار جهانی ،گفت : مقاومت ایستادن نیست ،حرکت کردن است . هرچه حرکت کردیم قدرتمند تر شده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار