در رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان زرندیه عنوان شد:

دشمن نگران الگوسازی بسیج و فرهنگ بسیجی در جهان است

سید مصطفی حسینی افزود: دشمن به هویت و ماهیت ما کار دارد و مواردی چون برجام ، هسته ای، موشکی ... بهانه ای هستند تا ماهیت و هویت ما را از بین ببرند و با همه این پیشرفت‌ها، دشمن با الهام بخشی ، الگوسازی و آرمان سازی انقلاب اسلامی مشکل دارد.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۹۵
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ؛ در آستانه 5 آذر سالروز صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفین ، رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان زرندیه با سخنرانی دکتر سید مصطفی حسینی مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی و با حضور باشکوه بسیجیان سرافراز و مسئولین شهرستانی زرندیه در سالن ورزشی نهم دی شهرستان برگزار شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه بسیج از جمله واژه‌هایی است که معنی آن گستره جهانی دارد اظهار داشت: برای شناخت بسیج باید با مبانی نظری حضرت امام و کسی که آن را تاسیس کرد آشنا شویم.

دکتر مصطفی حسینی با تاکید بر مطالعه اندیشه حضرت امام و مسیر طی شده در ابتدای کار یادآور شد: این اندیشه باعث ایجاد انقلاب در ایران شد و منافع استکبار را به خطر انداخت و هندسه جدیدی را در منطقه شکل داد.

وی با اشاره به اینکه ما قدرت منطقه ای استکبار را به هم زدیم و دشمن را در عرصه‌های مختلف در منطقه مشغول کردیم گفت: جمهوری اسلامی یک ضلع دیگری از هندسه قدرت شرق و غرب را ایجاد کرد وقدرت خود را در منطقه به سیالیت درآورد.

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری برخی وقایع در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بسیج نقش بسیار بالایی در دفاع مقدس داشت و در این هشت سال امام خمینی (ره) دستور راه اندازی بسیج مستضعفین عالم را صادر کرد.دکتر حسینی ادامه داد : کسی که این دستور را می‌دهد مبنای فکری مکتبی وصل به وحی خدا را دارد و چون اسلام ما مرزی نمی‌شناسد ما برای رهایی دنیا انقلاب کردیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه نظریه‌پردازان غرب برای مبارزه با جمهوری اسلامی، پیشنهاد دادند که با استفاده از مبانی فکری خود اسلام، به مبارزه با ایران بپردازند؛ اظهار داشت : با صرف هزینه های گزاف ، راه اندازی داعش و قرار دادن عملیات انتحاری در مقابل عملیات استشهادی به تقابل با مبانی فکری اسلام ناب پرداختند ؛ که به اعتراف خودشان تمامی این هزینه‌ها و نقشه ها نقش بر آب شده و به نتیجه ای نرسیده اند.

سید مصطفی حسینی شهید سلیمانی یک شاگرد مکتب امام خمینی عنوان کرد و افزود: دشمن به هویت و ماهیت ما کار دارد و مواردی چون  برجام ، هسته ای، موشکی ... بهانه ای هستند تا ماهیت و هویت ما را از بین ببرند و  با همه این پیشرفت‌ها، دشمن با الهام بخشی ، الگوسازی و آرمان سازی انقلاب اسلامی مشکل دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با یادآوری ظرفیت های بسیار خاص بسیج گفت: بسیج مقید شده در زمان، مکان، جنسیت، حوزه سرزمین و...  نیست و شجره طیبه ای است که اصلها ثابت و فرعها فی السما است.

حسینی ادامه داد: دشمن نگران الگوسازی بسیج و فرهنگ بسیجی در جهان است و به فضل الهی ما امروز مقاومت را در منطقه صددرصد عملیاتی کرده ایم و دشمن در این حوزه توان مقابله با ما را ندارد.

دکتر حسینی با بیان اینکه جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تحریم های اجتماعی تمام بهانه ای است برای مبارزه با اسلام و قرآن اظهار داشت : یک ضلع جدیدی از قدرت ایجاد شده که بدون هیچ ترسی به مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا می پردازد.

مسئول قرارگاه فرهنگی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تغییر صحنه نبرد به معنای پایان جنگ نیست گفت: ما با استکبارجنگ ماهیتی داریم و امروز دشمن می خواهد جا بیندازد که نظام جمهوری اسلامی ناکارامد در حل معیشت مردم است و می‌خواهد با ایجاد نارضایتی در مردم ، این پشتیبان اصلی را از انقلاب جدا کرده و جلوی تمدن سازی نظام را در جامعه جهانی بگیرد که به حول و قوه الهی در این عرصه از نبرد هم مثل همیشه شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار