به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گردهمایی حلقه های میانسالان و پیشکسوتان پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه با محوریت دستاوردهای بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۱۴۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج گردهمایی حلقه های میانسالان و پیشکسوتان پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه با موضوع دستاوردهای بسیج با سخنرانی کلثوم اشرف سرگروه حلقات صالحین این پایگاه در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

کلثوم اشرف در جمع بسیجیان با بیان اینکه بسیج باید از همه ظرفیت ها و سرمایه‌ها به شکل بهینه و درست استفاده کند گفت: ما باید بسیجی بودن و بسیجی زندگی کردن را از خودمان شروع کنیم، باید روحیه بسیجی داشته باشیم و بسیجی زندگی و کار کنیم.

او افزود: بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، بسیج به نقش‌آفرینی و خدمت بپردازد.

سرگروه حلقات صالحین در ادامه اضافه کرد: اینکه بسیج در زمینه حمایت‌ها و رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات با حجم بسیار بالا توانستند خدمت‌رسانی کنند و هم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی می‌توانند آموزش دهند و مهارت‌های لازم را برای رشته‌های گوناگون معیشتی منتقل و نیرو تربیت کنند، از اهمیت بسزایی برخوردار است .

اشرف خاطرنشان کرد: تفکر و روحیه بسیجی، توکل به خدا، وقت‌شناسی و حضور در میدان باعث شده در تمام حوزه‌ها سربلند بیرون آییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها