خبرهای داغ:
تبریز- معاونت تربیت بدنی سپاه ویژه تبریز گفت: با مشارکت خیرین ورزشی و با تلاش‌های این ناحیه توانستیم با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال، تجهیزات ورزشی در اختیار 450 پایگاه بسیج قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۴۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

یاسر نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی در خصوص تجهیزات ورزشی در اختیار قرارداده شده پایگاه‌های بسیج، بیان کرد: 150 میز تنیس روی میز، 150 فوتبال دستی، بیش از 350 توپ والیبال و فوتسال، تجهیز کامل 8 سالن رزمی با تشک‌های مخصوص این رشته‌های رزمی، 150 دارت از جمله اقلام ورزشی تجهیزات پایگاه‌های بسیج تبریز است.
وی افزود: مطمئنا تجهیز امکانات سخت‌افزاری ورزشی در پایگاه‌های بسیج می‌تواند در ایجاد رفاه و حضور فعال بسیجیان کمک شایانی داشته باشد. ایجاد نشاط اجتماعی به‌وسیله ورزش نیز از دیگر اهداف و رسالت‌های سپاه می‌باشد.
نجف‌زاده اضافه کرد: ما وظایف خود به مسائل درون سازمانی معطوف نکردیم. در این شرایط که متاسفانه اکثر تیم‌ها و باشگاه‌های تبریز و استان به لحاظ اقتصادی شرایط چندان جالب توجهی ندارند، ما باشگاه مقاومت تبریز را احیا کردیم. قهرمانی در لیگ برتر فوتسال استان، عنوان پنجمی در لیگ دسته یک والیبال و لیگ برتر تنیس روی میز کشور، رایزنی برای تیمداری در دوچرخه‌سواری، حضور در لیگ دسته دو والیبال مردان، تیمداری در مسابقات کشوری تکواندو از جمله اقدامات ما در باشگاه مقاومت تبریز است.
وی در ارتباط با دلیل گزینش تیمداری مقاومت در فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تکواندو و دوچرخه‌سواری گفت: براساس سند آمایش سرزمینی، معتقدیم برخی از رشته‌ها در طرح و آذربایجان‌شرقی بنای چندین ساله دارند و می‌توانیم قهرمانان زیادی در این رشته‌ها معرفی کنیم. رشته‌هایی که مطرح شد از جمله مواردی است که می‌توانیم تیمداری به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. البته تیمداری در دوچرخه‌سواری قطعی نشده که در حال رایزنی برای تیمداری در این رشته مدال‌آور هستیم.
مدیرعامل باشگاه مقاومت تبریز در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه تربیت بدنی سپاه تبریز و باشگاه مقاومت براین است تا بتوانیم ورزش همگانی و حرفه‌ای را باردیگر با کمک هیئت‌های ورزشی احیا کنیم که باتوجه به سند چشم‌انداز ورزش بسیج تبریز، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

عصر روز گذشته با حضور فرمانده سپاه عاشورا مراسم رونمایی و توزیع طرح عظیم تجهیز 450 پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز برگزار شد.
در این طرح که با مشارکت خیرین کلانشهر تبریز و سپاه ناحیه غدیر تبریز برگزار گردید، بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. بیش از 100 قلم لوازم خانگی و اقلام خوراکی در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج غدیر تبریز قرار داده شد.
در این طرح عظیم، بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز بین پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد. براین اساس؛ 150 تجهیزات تنیس روی میز، 150 فوتبال دستی، 150 دارت، بیش از 350 توپ فوتسال و والیبال، تجهیز کامل 8 سالن رزمی از جمله موارد آماده‌سازی بخش ورزشی پایگاه‌های مقاومت کلانشهر تبریز می‌باشد.

ارسال نظرات