همایش بزرگ اقتدار بسیجیان جزیره بوموسی برگزار شد

همایش بزرگ اقتدار بسیج با عنوان «نمایش اقتدار و حماسه حضور» با حضور پرشور بسیجیان، امام جمعه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۹۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

امام جمعه شهرستان بوموسی در این همایش گفت: آنچه که درباره بسیج می‌توان به زبان آورد این است که بسیجیان در عین انعطاف پذیری در حد اعلا هستند، هر مشکلی که درطول عمر انقلاب اسلامی به وجود آمد، بسیج در کوتاه‌ترین مدت به حل مشکل پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و حضور پرشور بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل، نیروی مردمی را نقش‌آفرین معرفی کرد و بیان داشت:  بسیج در هشت سال دفاع مقدس عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین، اثرگذار و تعیین تکلیف ‌کننده بود؛ پس از جنگ نیز که کشور نیاز به سازندگی داشت بسیج با تمام قوا حضور پیدا کرد و در کم‌برخوردارترین نقاط کشور در کنار مردم مظلوم ثابت کرد، سرباز راه ولایت است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوموسی نیز گفت: بسیج کارنامه درخشانی دارد که در سخت ترین میدان و عرصه ها ایستادگی کرده و در پیشرفت ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته و دارد که می توان به عرصه دفاعی و امنیتی، خدمات فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سازندگی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

 سرهنگ پاسدار حسین احمدی ادامه داد: بسیج متشکل از جوانان مومن انقلابی است که به عنوان مهم ترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی برای بن بست شکنی بهره گیری از منویات و تدابیر رهبرمعظم انقلاب برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی برای دولت سازی و جامعه پردازی و گفتمان سازی سند اعتلای بسیج پیشرفت و عبور از مشکلات کنونی کشور فعالیت دارند.

درپایان برنامه از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و همچنین از بسیجیان تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار