فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، بسیج را نهادی مقدس برشمرد و گفت: بسیج کارآمدترین نهاد مردمی در جهان است.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۱۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
بسیج بزرگترین، کارآمدترین و انقلابی ترین نهاد مردمی در جهان است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) در سالن همایش‌های حوزه هنری تهران برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر اظهار داشت: بسیج بزرگترین، کارآمدترین و انقلابی ترین نهاد مردمی در جهان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت و در راس همه اینها شهدای بسیجی به ویژه حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اگر بخواهم تمام اقدامات بسیجیان در کشور و فراتر از مرزها را بگویم، هم تعداد قابل توجهی است هم زمان بسیار زیادی را می برد و یکی از کارهایی که بسیج همواره انجام می دهد توجه به آسیب های اجتماعی و تلاش برای کاهش آن و رفع مشکلات مردم است.

سردار حسن زاده با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره ویژگی ها و فرهنگ بسیجی افزود: بسیجی برای آباد کردن دنیا تلاش می کند اما خودش دنیا طلب نیست، این تفکر بسیجی است که تلاش شود مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: اساسا بسیج برای کاهش رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت ها تشکیل شده است و وقتی صحبت از کاهش تهدیدها و تبدیل آن به فرصت می شود یعنی تلاش برای به وجود آمدن امنیت آرامش‌.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: اساسا منطق بسیج برای ایجاد امنیت و آسایش و به فکر دیگران بودن، از آرزوهای خود گذشتن و فراهم کردن امنیت و آسایش برای دیگران است و تفکر بسیجی در عرصه های نظامی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد و معیشت و … موثر است.

وی افزود: بسیج متصل به مردم است که شکل گرفته تا در کنار آحاد جامعه باشد.

ارسال نظرات