خبرهای داغ:
مکتب بسیج منشا خدمات و اثرات فراوان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و با کار جهادی در خدمت به مردم کمر همت بسته است.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۱۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

خبرگزاری بسیج:هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به‌وسیله امام بزرگوار ما ، برای تامین امنیت در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.

بسیج و بسیجی نماد اخلاص و تداعی گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت مداری، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم است، در واقع امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است، چه بسا اگر تفکر و ایمان بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، قطعا نمی توانستیم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و جهان استکبار و غرب ایستادگی کنیم مردم ایران در طول دفاع مقدس با وجود آسیب‌ها و صدمات ملت ایران با ایستادگی توانست پیروزی‌های بسیاری را نصیب خود کند و بسیج توانست نقش مهمی در این عرصه ایفا کند، بسیج بعد از فرمان امام به سرعت شکل گرفت و در دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را خلق کرد، مکتبی که امروز کشورهای مسلمان از آن الگو گرفته و جبهه مقاومت ذیل آن شکل گرفته است.

درس هایی که از دوران دفاع مقدس آموختیم کمک کننده ما در سال های بعد از دفاع مقدس بود.

امروز هم هدف ما باید تلاش گسترش بسیج باشد تا جوانان ما با حضور در این تشکیلات نقش آفرینی بیشتری در اداره جامعه و شهر و کشور خود داشته باشند.

بسیج می تواند حامی خوبی برای شهرداری تهران در کمک به مردم، مشارکت در خدمت رسانی محلات،بحران و از همه مهمتر فساد ستیزی باشد.

امروز ما مردم ایران در یک جنگ نرم به سر می بریم و ما در کانون توجه نظام سلطه هستیم. دشمنان ما تلاش دارد تا از طریق این جنگ نرم سبک زندگی در کشورهای اسلامی را تغییر دهد از آنجایی بسیجیان مخلص ما ، متخصص جنگ نرم هستید و سدی محکم در جای این تهاجمات.

نیروهای زحمتکش و وفادار شهرداری تهران باید تمام قد برای تحقق شعار( تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام) در کنار مدیریت شهری قدم بردارد تا روح اسلامی شهر تهران نمایان شود

بسیج یک تشکیلات مردمی است و بهترین حامی برای مدیریت شهری، مردم محور است.

اکنون بسیج به آنچنان پختگی و توانایی رسیده است که می‌توان امیدوار بود که ظرفیت‌های این نهاد انقلابی بیش از پیش نمایان تر می شود.

کرونا یا هر چیز دیگر فرقی نمی کند...جنگ، زلزله، سیل و ...
مکتب بسیج منشا خدمات و اثرات فراوان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و با کار جهادی در خدمت به مردم کمر همت بسته است.
*وحید رضا محمدی/ شهردار منطقه 22 تهران

ارسال نظرات
پر بیننده ها