جانشین فرمانده سپاه کربلا:

جهادگران علمی در جنگ اقتصادی دشمن برای پیشرفت کشور ایستادند

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: نخبگان و جهادگران تلاش می‌کنند با همه ظرفیت‌های علمی در جنگ اقتصادی مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۲۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا  در جشنواره جهادگران علم و فناوری مازندران،ضمن تبریک هفته بسیج، تلاش نخبگان را  مانند جهاد در راه خداوند دانست و گفت: این جهاد برگرفته از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است، رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، امروز نخبگان در سنگر علم و دانش برای اعتلای ایران اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فعالیت‌های بسیج در مقاطع مختلف، افزود: تفکر و اندیشه بسیج برگرفته از فرهنگ، معنویت، ایثار و اتکال به خداوند متعال است که همه نخبگان بسیجی این شاخصه را دارند.

سردار برسلانی با اشاره به اینکه  بسیج در تشکیل و شروع انقلاب نقش بسیار برجسته‌ای داشته است،ادامه داد: ایجاد توده‌های میلیونی برای مقابله با کفر و استکبار نخستین گامی بوده که بسیج در کشور برداشته است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: بسیج رژیم طاغوتی را ساقط و انقلاب اسلامی را شکل داده و در مقطع بعدی سازمان دهی بسیجی از اقدامات اثرگذار امام راحل بود و بعد از آن بسیج نقش بسیار اثرگذاری در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را ایفا کرده است.

سردار برسلانی در بخش دیگری از سخنان خود  به فعالیت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران، پرداخت و افزود: نخبگان بسیجی استان در حال حاضر در سنگر علم تلاش می‌کنند و در جنگ اقتصادی نقش مناسبی ایفا کرده و در سنگر علم با تفکر و نگاه بسیجی برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس، عده‌ای فکر می‌کردند که کارکرد بسیج به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: با درایت مقام معظم رهبری بسیج اقشار در کشور شکل گرفت و معظم له تاکید داشتند که بسیج باید در کشور فعالیت داشته باشد و حتی فراتر از دوران دفاع مقدس به تلاش خویش برای پویایی نظام اسلامی ادامه دهد.

سردار برسلانی به چالش‌های که دشمنان اسلامی برای انقلاب اسلامی ایران در مقاطع مختلف ایجاد کردند، هم اشاره کرد و یادآور شد:  فتنه سال ۸۸ از جمله اقدامات ضد انقلاب اسلامی ایران بود که با روشنگری‌های مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه بسیجیان گام‌های مناسبی برای حفظ کشور برداشته و این فتنه در ۹ دی ماه خاموش شد.

سردار برسلانی در ادامه سخنان خود به  ابتکار و خلاقیت امام راحل و نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج نقش ملی خود را به یادگار گذاشته و تاریخ ساز شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  اضافه کرد: نخبگان و جهادگران تلاش می‌کنند با همه ظرفیت‌های علمی در جنگ اقتصادی مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به فعالیت‌های علمی نخبگان در کشور اشاره کرد و افزود: امروز در مسیر رشد علمی قرار گرفتیم و کشور به واسطه همین موضوع قدرت یافت که، همه این نتایج را مرهون جهادگران علمی کشور هستیم.

سردار برسلانی در پایان سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های کشور در زمینه ساخت موشک و پهپاد، گفت: به اعتراف دشمنان ما در نقطه اوج ساخت این محصولات قرار گرفتیم و بازدارندگی بسیار مناسبی برای کشور ایجاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها