خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگرچه سپاه دارای قدرت نظامی کامل است اما، اقتدار این نهاد برگرفته از معنویت و نماز است.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۳۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام حسین طیبی فر روز پنجشنبه در همایش بزرگ نماز در بجنورد مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه اقتدار سپاه از معنویت است اظهار داشت: هر چند که سلاح فی نفسه برای نظامیان قدرت محسوب می شود اما، معنویت رکن اصلی قدرت مسلمان و نظامیان است .

وی تصریح کرد: قدرت، عظمت و شوکت سپاه پاسداران برگرفته از معنویت و نماز است و بزرگترین قدرت های پوشالی را به تعظیم وا داشته است.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: سپاه الگو است و به عنوان پایدار کننده فضیلت نماز به سایر نهادها و دستگاه ها یاد می دهد که باید نماز را با اهمیت شمرند.

وی ادامه داد: هر مجموعه و اداره کل باید اینگونه همایش ها را برگزار کند تا زیر مجموعه بداند که خادم ملت است و فضای سازمانها را باید مانند سپاه فضای نماز کنیم زیرا اگر از مکتب نماز باشیم در برابر دشمنان ایستادگی می کنیم، همچنان که سپاه در برابر قدرت این دشمنان بدون یک ذره احساس ترس ایستاده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر می خواهیم وعده خداوند در جهان پابرجا باشد باید مکتب اسلام و نماز را به نسل های آینده منتقل کنیم و این فریضه الهی را قدر بدانیم.

وی افزود: نماز پاسپورت عبور از پل صراط است و باید بیش از این قدر بدانیم و در جامعه ترویج دهیم.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه نماز دو چهره ظاهری و باطنی دارد، گفت: چهره ظاهری را همه اقامه می کنند و این چهره واقعی و باطنی نماز است که باید اجرا کرد و در مومنان واقعی بواسطه نور مشخص می شود.

وی ادامه داد: ذکرهای نماز راه مستقیم و واقعی را به مومنان نشان می دهد و این راه رهبران الهی، انبیا و ولایت است، نمازخوان باید پشت امامش حرکت و جا پای امامش بگذارد.

 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نماز به ما یاد می دهد راه صادقین را برویم و لازمه آن این است که با ولی امر مسلمین و مردم صادق باشیم و راه شهدا برویم.

وی گفت: این نماز است که به ما می آموزد که چگونه و چه وقت عضو گروه و حزبی باشیم و این نماز است که راه ما را از مزدوران و منافقان جدا می کند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه فتنه های دشمنان علیه نظام جمهوری پایانی ندارد، گفت: آخرین فتنه دشمن ضربه به معیشت مردم بود و باید راه خود را از این افراد جدا کنیم.

وی بیان کرد: کسانی که تابلوهای شهدا را از سر کوچه ها بر می دارند و به این مومنان بی احترامی می کنند، فتنه گر هستند و این نماز است که به ما می آموزد از این افراد دوری کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نماز ما را ریشه دار می کند و به ما می گوید با جهت باد تغییر نکنیم و تنها با مصلحت شخصی پیش نرویم.

وی اظهار داشت: وقتی امام عادل در نماز جماعت پیش نماز می شود یادآور این است که هر چه امام می گوید همان را بگویم و هر خط فکری و منش دارد ما همان را داشته باشیم.

این همایش با حضور سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه و جمعی از سپاهیان، بسیجیان و قاریان قرآن در تالار دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها