خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

هر مبدأ تهدیدی از سوی دشمنان از هر نقطه پیرامونی مرزها و جغرافیای مقاومت بی پاسخ نمی ماند

سردار آتانی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و هر مبدأ تهدیدی از سوی دشمنان از هر نقطه پیرامونی مرزها و بر جغرافیای مقاومت بدون پاسخ نمی ماند.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۳۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور جمع زیادی از مردم و مسوولان در قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این همایش ضمن آرزوی ریشه کنی بیماری کرونا بیان کرد: حدود دوسال است که اجتماعاتی از این دست به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده و امیدواریم با ریشه کنی این بیماری شاهد همایش ها و مراسمات ویژه همچون پیاده روی خانواده باشیم.

وی ضمن ارایه گزارش کوتاهی از اقدامات سپاه در هفته بسیج گفت: همایش پیاده روی خانواده یکی از ۶۰۰ عنوان برنامه ای است که سپاه استان به نمایندگی از مردم عزیز و مسوولین استان قزوین اجرا کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: توفیق داشتیم چنین تجمعی را در حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با گروه های جهادی تحت عنوان رزمایش گروه های جهادی داشته باشیم که در استان قزوین بیش از ۱۰۸۳ گروه جهادی برای خدمت به مردم عزیز، ولی نعمتانمان فعالیت می کنند.

سردار آتانی عنوان کرد: روز گذشته در سرتاسر استان قزوین رزمایش اقتدار بسیج برگزار شد. گرچه عدد ابلاغی به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، متناسب با همه اشتیاق بسیجیان نبود اما بیش از ۱۲ هزار نفر در استان قزوین، در رزمایش اقتدار بسیج به نمایندگی از جمعیت بزرگ بسیج قزوین حضور یافتند.

وی افزود: شاخص ترین برنامه هفته بسیج در ششمین روز از این هفته با افتتاح پروژه های سازندگی از سوی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان برگزار می شود که بخشی از این پروژه ها جزو پروژه های ملی محسوب می شود که با حمایت مردم عزیز و پشتیبانی مدیران عزیز استان و سپاه عزیز این پروژه ها انجام شد.

سردار آتانی در ادامه یادآور شد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و هر مبدأ تهدیدی از سوی دشمنان از هر نقطه پیرامونی مرزها و بر جغرافیای مقاومت بدون پاسخ نمی ماند. اگر خطایی از دشمنان سربزند خطاکننده را پشیمان می کنیم و چشمان طمعکار دشمنان این خاک مقدس به مرزها، آبرو و عزت مردم را از حدقه بیرون می کشیم.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین تصریح کرد: با باور مسوولین و باور خدماتی که در کشور ارایه می شود می توانیم اقتدار بین المللی و دفاعی را در اقتدار خدمت بی منت به مردم، معیشت مردم در دولت انقلابی برطرف کنیم لذا باید به هم ایمان و اعتماد داشته باشیم.

سردار آتانی در پایان گفت: بی شک مسوولین در تلاش هستند تا طعم شیرین خدمت را به کام ملت عزیز ایران بچشانند و همه این خدمات را هر مسوول به نیابت از شهدای عزیزمان و شهدای گمنامی که دارالشفای ما هستند انجام می دهد تا دست مدد الهی نصیبمان شود.

در پایان مراسم از نفرات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها