خبرهای داغ:
در اقدام مشترک بسیج طلاب و دانشجویی صورت گرفت

فعالیت عمرانی گروه جهادی ثامن الحجج در مسجد حضرت رقیه مهر شهر بیرجند

در ششمین روز هفته بسیج گروه جهادی ثامن الحجج بسیج طلاب خراسان جنوبی با مشارکت و همیاری گروه بسیج دانشجویی در مسجد حضرت رقیه مهرشهر بیرجند فعالیت عمرانی داشتند.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۹۱
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه(4آذر) در ششمین روز هفته بسیج با شعار " بسیج ؛ سبک زندگی" اردوی جهادی عمرانی مشترک بسیج طلاب و بسیج دانشجویی استان در حاشیه شهر بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مرادی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: امروز گروه جهادی ثامن الحجج بسیج طلاب استان با مشارکت و همیاری گروه بسیج دانشجویی یک اردوی جهادی در حاشیه شهر داریم.

مجتبی مرادی با بیان اينکه این اردو در یکی از مساجد مهرشهر برگزار می شود افزود: مسجد حضرت رقیه(س) که در حاشیه مهرشهر قرار دارد و در منطقه ای محروم است.

وی گفت: زمین این مسجد مدت‌های قبل خریداری شده بود ولی متاسفانه به جهت مشکلات مادی امر ساختش به تعویق افتاده بود .

مرادی افزود: نهایتا با ورود گروه‌های جهادی بسیج طلاب در چندین ماه پیش و شروع به کار دیوارهای مسجد ساخته شد.

امروز هم در یک اردوی مشترک که تعداد ده نفر طلبه جهادگر و ده نفر دانشجوی جهادگر بسیجی هستند امر ساخت پایگاه و آبدارخانه مسجد کلید خورد و بنا داریم تا انتهای امروز هم پایگاه و هم آبدارخانه مسجد را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه شروع کار گروه‌های جهادی برای این مسجد از اول سال با ساخت دیوارهای مسجد آغاز شد گفت: این اردوی جهادی طلاب هفته ای یکروز برای ساخت این مسجد ادامه خواهد داشت. و در زمینه مصالح و وسایل مورد نیاز آن مسجد از کمک‌های مردمی است و کارهای یدی آن بر عهده گروه جهادی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار