خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج وبا همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) و معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان مسابقاتی با عنوان جام ایثار برگزارشد
کد خبر: ۹۳۹۴۴۲۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه امام صادق(ع)؛ این مسابقه در صبح روز پنج شنبه4آذر ماه درورزشگاه بهمن باحضور بانوان بسیجی پایگاه ها و حوزه های بسیج خواهران ناحیه امام صادق ودر شته های لی لی، هفت سنگ، دارت، طناب زنی، دومیدانی،دال پلان انجام شد.

همچنین بانوان هنرمند بسیجی از حوزه ها و پایگاه های مختلف اثار هنری و دست‌ساز خودرا برای فروش و بازدید دراین برنامه به نمایش گذاشتند. 

این برنامه ابتدا با قرائت قرآن شروع وبعد از آن بامعرفی شرکت کنندگان وانجام مسابقه ی اول دررشته دارت که درهمه ی رده های سنی بود ادامه پیدا کرد

 مسابقه های رشته های طناب زنی، لی لی، هفت سنگ، و دال پلان برای نوجوانان و کودکان بود که باحضور داوران متخصص در این رشته انجام می‌شد. 

دراین برنامه نوجوانان وجوانان بسیجی پس از مدت ها شادابی را درکنارورزش تجربه کردند نوجوانانی که باهمیاری و همکاری هریک به دنبال کسب موفقیت در رشته خود به این بازی ها می‌پرداختند. عده ای با تمرین وبرنامه ریزی و عده ای هم بر حسب علاقه رشته ی دلخواه شرکت کرده بودند. 

برنامه ی ورزشی درادامه با حضور جناب آقای نصر فرمانده محترم ناحیه، مسئولین وفرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج خواهران و چند نفر ازمسئولین و اهدای جوایز به نفرات برتر اول دوم و سوم و درحوالی ظهر به پایان رسید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها