رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان

گروه های جهادی با کمترین هزینه و زمان پروژه بیشتری را به بهره برداری می رساند

جواد جلالی گفت : بسیج سازندگی با محوریت گروه‌های جهادی به دنبال این است که خدمات را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن و اضافه کردن ظرفیت‌هایی که وجود دارد بتواند تعداد بیشتری از پروژه‌ها را به انجام برساند.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۹۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ؛ سرهنگ جواد جلالی رئیس سازمان بسیج  سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدائی بسیج در شهداد کرمان اظهار داشت: منطقه شهداد 26 هزار نفر جمعیت دارد که هشت هزار نفر در شهر شهداد ساکن هستند و شامل سه دهستان و دو شهر شهداد و اندوهجرد است.

وی در تشریح پروژه‌های محرومیت‌زدائی در این منطقه اظهار کرد: احیا و لایروزی قنوات به تعداد 7 مورد، تکمیل، مرمت و احداث منازل محرومان و مددجویان به تعداد 33 واحد، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی دو مورد احداث 50 مورد سرویس بهداشتی و حمام و احداث کارگاه اشتغالزایی از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: انتظار مردم محروم منطقه شهداد از مسئولان این است که فعالیت‌های محرومیت‌زدائی مانند سال گذشته تداوم یابد تا خدمات خوبی ارائه شود و مجموعه بسیج سازندگی با محوریت گروه‌های جهادی به دنبال این است که خدمات را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن و اضافه کردن ظرفیت‌هایی که وجود دارد بتواند تعداد بیشتری از پروژه‌ها را به انجام برساند.

جلالی خاطرنشان کرد: ما پیمانکار نیستیم بلکه مجموعه‌ای هستیم با ظرفیت‌های مردمی، بسیج و گروه‌های جهادی که می‌توانیم در شرایط فعلی و با روحیه جهادی کنار ادارت و نهادها و مجموعه‌های اقتصادی قرار بگیریم و کار را انجام دهیم.

لازم به ذکر است  94 پروژه محرومیت‌زدائی با مشارکت بانک رفاه و بسیج سازندگی در بخش شهداد شهرستان کرمان افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار