دفتر حقوقی و حمایت قضایی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج گام های مثبتی جهت حل مشکلات بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران استان برداشته است.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۰۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار مسعود برناپور رئیس دفتر حمایت حقوقی و قضایی از بسیجیان و ایثارگران سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج در راستای تلاش برای بررسی و حل مشکلات و همچنین جلوگیری از اطاله دادرسی پرونده های قضایی بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران ۲ برنامه اجرایی شد.

وی بیان کرد؛ برنامه ای با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی ایشان و همچنین تماس تلفنی با روئسای دادگستری شهرستان های تابعه در محل سالن جلسات دادگستری استان برگزار و حدود ۶۰ پرونده حقوقی و کیفری با حضور رزمندگان و ایثارگران بررسی و دستورات لازم مبنی بر رفع مشکلات و موانع از طریق مقامات قضایی ویژه ریاست محترم دادگستری صادر شد.

سرهنگ پاسدار برناپور افزود: برنامه دیگر در هفته بسیج دیدار و سرکشی از رزمندگان و جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان (بیمارستان سلمان) با حضور دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان ، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان و سید منوچهر فتاحیان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بود که در این دیدار دستورات لازم برای گشایش و رفع موانع و اطاله دادرسی در خصوص پرونده های این عزیزان داده شد.

وی ابراز داشت ؛ موانع و مشکلات قضایی پرونده جانبازان و ایثارگران سبب تشدید بیماری روحی و روانی آنان شده بود که با عنایت الهی این برنامه تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلام روحی آنان داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات