خبرهای داغ:
حجت الاسلام زمانی:

بسیج در صحنه های مختلف به خوبی درخشید

امام جمعه شلمزار اعتقاد به هدف الهی را باعث ثابت قدمی بسیج در ماموریت های دانست.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۴۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مبارک بسیج جلسه معارف با حضور کارکنان ادارات شهرستان کیار در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد.

امام جمعه شلمزار با تبریک به مناسبت هفته بسیج به حکم شرعی دفاع از نظام اسلام پرداخت و گفت: دفاع از مملکت اسلامی و دفاع از نوامیس مسلمین از واجبات شرعی و الهی است که بر همه ما واجب است و مردم به هر وسیله‌ای که می‌توانند باید از نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

 حجت الاسلام زمانی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ گفت: هدف از تشکیل بسیج حفظ نظام اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی می باشد و به فرموده امام خمینی (ره)مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون ارتش داشته باشد.

 وی افزود:بسیج در صحنه های مختلف تاریخ نظام اسلامی از جمله حوادث شمال غرب ،نفوذ گروهک ها در ادارات، حادثه آمل ،جنگ تحمیلی و... به خوبی درخشیده است و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

امام جمعه شلمزار خاطرنشان کرد: اعتقاد به هدف الهی باعث ثابت قدمی بسیج در ماموریت های مختلف شده است.

 وی در ادامه به اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)که می فرمایند:"اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند"،گفت:لازم است که تفکر بسیجی و روحیه جهادی سرلوحه کار تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات کشور قرار گیرد تا کشور و نظام اسلامی عزیز ما  از گزند دشمنان در امان بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار