فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزبا اشاره به اینکه بسیج پیشگام در همه عرصه ها است، گفت: مشکلات کشور با تفکر و فرهنگ بسیجی حل می شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۶۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا روز پنجشنبه در همایش بسیج و اصناف که در سالن اجتماعات شهرداری فردیس برگزار شد، افزود: اگر امروز کشورمان دچار مشکلاتی است، ناشی از بی توجهی برخی از مسوولان گذشته به فرهنگ بسیجی است .

تفکر و فرهنگ بسیجی راهگشای مشکلات کشور است

وی با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی یعنی در هیچ کاری بحث نیست، افزود: سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی با کمک بسیجیان جهان اسلام، داعش را شکست داد.

حیدرنیا گفت: برای صیانت از انقلاب اسلامی در مسیر سخت باید نقشه راه  ترسیم کرد؛ بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی  با تدابیر الهی و داهیانه امام راحل (ره ) تاسیس شد و این نهاد مردمی بسیاری از گره های کور کشور را گشوده است.

وی افزود: بی شک بسیج به عنوان یکی از بی نظیرترین تشکل های مردمی در دنیا است؛ همه دنیا و حتی ابرقدرتها آرزوی داشتن چنین تشکل مردمی و قدرتمند مردمی را دارند.

فرمانده سپاه البرز  با بیان اینکه بسیج  برای گره گشایی از مشکلات از بطن مردم برخاسته است، گفت: امروز بسیج به بزرگترین امید برای آزادیخواهان در دنیا تبدیل شده است .

وی  افزود: بسیج یک روز در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور، یک روز ماموریت مقابله با گروهک های تجزیه طلب و در برهه ای  از زمان  در عرصه فرهنگی و در جای دیگر کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل و زلزله درخشیده است .

حیدرنیا  بیان داشت: نام بسیج یادآور دلاورمردانی است که شیران روز و عارفان شب هستند،  کمر به ارزش های انقلاب بستند،  هیچ خط قرمزی ندارند و خط قرمز آنها ولی فقیه زمان است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات