سردار علیرضا حیدرنیا گفت: سردار سلیمانی با تفکر و فرهنگ شجره خبیثه داعش را از روی زمین محو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۶۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه البرز امروز پنج شنبه در گردهمایی بسیجیان ناحیه جوادالائمه(ع) گفت: بسیج یادگار امام (ره) برای صیانت از انقلاب است، کمتر کسی فکر می کرد با گذشت ۴۰ سال از عمر این شجره طیبه امروز گره گشای مشکلات در جهان اسلام باشد.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: بسیج درخت تنومندی است که برکات، آثار و ثمرات آن روز به روز بر همه ملت ایران پدیدار می گردد، همه دنیا حتی ابرقدرت ها آرزوی داشتن چنین تشکل پر قدرت مردمی را دارند، بسیج برخاسته از بطن مردم بوده و برای گره گشایی از کار آن ها است.

وی اظهار داشت: امروز بسیج به بزرگترین امید برای همه آزادی خواهان در سراسر دنیا تبدیل شده است، شاید فکر می شد برای دفاع سخت و جلوگیری از خودفروختگان و منافقین تشکیل شده است اما بعد از ۸ سال دفاع مقدس با ترسیم عرصه های جهاد نقش آفرینی کرد.

حیدرنیا با اشاره به اینکه بسیج فرهنگ، تفکر و جریانی است که به سمت اهداف عالیه انقلاب حرکت می کند، تصریح کرد: این تشکل مردمی برخاسته از ملت بوده و تعلق خاطری به دنیا ندارد، بسیجی عاشق پاکباخته و دل سوخته ای است که برای رضای خدا گام بر می دارد.

وی گفت: خط قرمز بسیج ولایت فقیه بوده و اگر امروز کشورمان دچار مشکلاتی شده که مردم مستحق آن نیستند به موضوع بر می گردد که کارگزاران اعتقادی به تفکر بسیجی نداشته اند در حالی که حل مشکلات هیچ راهی جز بازگشت به فرهنگ بسیجی ندارد.

حیدرنیا افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی به معنای ما می توانیم و عدم بن بست در هر زمینه ای خواهد بود، سردار سلیمانی هم با تفکر و فرهنگ شجره خبیثه داعش را از روی زمین محو کرد، داعش ۸۰ درصد کشورها را گرفته بود و سران قصد فرار داشتند اما فرهنگ بسیج آن را از بین برد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها