سردار سلیم آبادی گفت: همه رزمندگان استان مرکزی به ویژه اراک در منطقه غرب و شمالغرب خدمت کرده اند و نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه آفرینی رزمندگان اراکی است که امروز این حماسه ها باید به خوبی تبیین شوند.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۱۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار «احمد سلیم آبادی» از فرماندهان برجسته دفاع مقدس در یادواره شهدای کردستان و غرب کشور اظهار کرد: به دلیل اینکه شهدا و زرمندگان کردستان به جهت مقاومت و سبک اعزام متفاوت بودند، در اکثر یادواره ها و گرامیداشت های متعدد از آنها نامی یاد نشده و یا مختصر بوده و به عبارتی از یک مظلومیت و غربت برخوردار بوده اند.

سلیم آبادی گفت: همه رزمندگان استان مرکزی به ویژه اراک در منطقه غرب و شمالغرب خدمت کرده اند و نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه آفرینی رزمندگان اراکی است که امروز این حماسه ها باید به خوبی تبیین شوند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام و کسانی که در کردستان حماسه آفریدند و ضد انقلاب را از خاک کشور را بیرون کردند همیشه خاطره رزمندگان استان مرکزی در ذهن آنها وجود دارد و همیشه از حماسه ها و دلاوری های رزمندگان و شهدای استان مرکزی سخن می گویند.

سلیم آبادی بیان کرد: رزمندگان استان مرکزی در غرب کشور خوش درخشیدند، عملیات های انجام شده توسط رزمندگان استان مرکزی اکثرا به موفقیت ختم شده است.

وی یادآور شد: نیروهای استان مرکزی توانایی و جسارت و هوش بالایی داشتند و بیشترین تلفات را در عملیات غرب کشور به دشمنان ضد انقلاب وارد کردند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات