کتاب «خون و نمک» در خصوص یکی از رزمندگان دلیجان در دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور فرمانده لشگر علی ابن ابی طالب، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و جمعی از مسئولان سپاه در دلیجان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۱۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در حاشیه آیین رونمایی کتاب «خون و نمک» در شهرستان دلیجان اظهار کرد: دفاع مقدس یک تجربه موفق در همه زمینه ها است و در گام دوم انقلاب باید این تجربه موفق به نسل جوان و نوجوان منتقل و به یک فرهنگ فراگیر در کشور تبدیل شود و لذا ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس باید اولویت امور باشد.
 
وی افزود: کتاب و فضای مجازی از ابزارهای تاثیرگذار در جریان سازی و گفتمان سازی است و بسیار می تواند در انتقال فرهنگ های ارزشی تاثیرگذار باشد و می توان با بعد تبلیغی و ترویجی کتاب ارزش های اسلامی و خصوصا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه ترویج کتابخوانی قطعا می تواند ارزش های اسلامی را در جامعه تقویت کند، گفت: امروز نیازمند تقویت فرهنگ کتابخوانی در کشور هستیم و البته فعالیت در این حوزه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید ابتکار و هنرمندی های لازم انجام شود.
 
وی بیان کرد: به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس راه اندازی شد که در طی دو سال گذشته بیش از ۱۹۵ عنوان کتاب به چاپ رسیده و در سالجاری تهیه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است.
 
سرهنگ کریمی ادامه داد: امروز به مناسبت هفته مبارک بسیج آیین رونمایی از کتاب «خون و نمک» با حضور سردار «غلامرضا جعفری» فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در دوران دفاع مقدس و جمعی از مسئولین استانی در دلیجان برگزار شد.
 
وی خاطر نشان کرد: کتاب «خون و نمک» به نویسندگی آقای «رضا حسنی» و انتشارات «یوحنا» است که از مجموعه تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با مشارکت کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تهیه شده است.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات