به مناسبت هفته بسیج؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در یاسوج برگزار شد/ سرهنگ مثنوی: بسیج در تمامی عرصه ها پرچمدار است

همزمان با آخرین روز هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان ورزشی و فرهنگی در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۴۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این همایش که صبح امروز برگزار شد شرکت کنندگی مسیر گلزار شهدای یاسوج تا پارک ولایت این شهر را پیاده روی کردند.

این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات ورزش های همگانی استان، شهرداری یاسوج، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح، معاونت تربیت بدنی سپاه فتح و تیپ ۴۸ فتح برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت؛ آخرین روز هفته بسیج به نام " بسیج ،معنویت و اخلاق " نامگذاری شده است و امروز در شناسنامه افتخارات این استان ۱۱۰۰ شهید بسیجی می درخشد.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی افزود؛ در هر جایی که مردم در عرصه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی،اجتماعی و سایر حوزه‌ها نیاز به خدمت دارند بسیج پرچمدار و علمدار است و در صحنه حضور دارد.

وی به فعالیت های گوناگون بسیج به ویژه در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت؛ بسیج در طرح شهید سلیمانی به کمک دولت آمد و برکت این طرح را دیدیم. 

مثنوی ادامه داد؛ در شرایطی که بسیاری از کشورها درگیر ویروس منحوس کرونا هستند و هنوز نتوانسته اند این بیماری را کنترل کنند با اجرای طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و پیگیری خانه به خانه روند شیوع آن در سطح کشور و استان کاهش یافت .

جانشین سپاه فتح استان ابراز داشت ؛ طرح شهید سلیمانی در حوزه بهداشت و درمان در پنج مرحله اجرایی شد و بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه فتح با تمام توان به یاری مردم شتافتند. 

وی گفت؛ در بحث رزمایش کمک مومنانه نیز بسیج نقش اساسی ایفا کرد و همچنین دو هزار سری جهیزیه با کمک دستگاه های اجرایی استان و به همت بسیج سازندگی سپاه فتح بین زوج های جوان در مناطق کم تر برخوردار توزیع شد.

مثنوی ابراز داشت؛ بسیج پاره تن مردم است و بنا به اقتضای نیاز مردم در صحنه ها حضور پیدا می‌کند .

وی افزود؛  بخشی از بصیرت جامعه که نظام را در برابر استکبار بیمه کرده است مرهون تلاش بسیجیان و هادیان سیاسی است.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله کارت هدیه، بسته ارزاق، گرم پوش ورزشی و لوازم ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات