خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج محدود به قشر خاصی نیست

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج محدود به قشر خاصی نیست، اظهارداشت: طبق فرموده امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب هر فردی دلش با اسلام باشد و در راستای آن به مردم خدمت کند بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۵۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غر عباسقلی زاده در آیین گرامیداشت هفته بسیج در مسجد اشرف الانبیا افزود: در آغار تاسیس یج کمتر کسی تصور داشت این نیروی بتواند به این اندازه قدرت داشته و نظام را تقویت کند و در واقع امام خمینی(ره) با این نهاد تمامی فتنه‌ها را خاموش کردند.

وی اضافه کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به همه ثابت شده است که بسیج یک تشکل الهی و تنها نهاد انقلابی، مؤمن، متدین، مخلص، شجاع، صبور، ولایت‌مدار، شهادت‌طلب، دشمن شناس و دشمن‌شکن در روی زمین است که با هدایت رهبر انقلاب بر اساس آرمان‌های اسلامی حرکت می‌کند.

سردار عباسقلی زاده ادامه: امروز نیروهای مردمی در عراق، سوریه و لبنان با الگوگیری از تفکر بسیجی توانستند مشکلات را حل کنند و مشکلات فلسطین و یمن نیز با همین تفکر بسیجی حل خواهد شد.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی یک جوان بسیجی بود که ابتدا وارد بسیج و سپس وارد جنگ شد، همه شهدا از جمله باکری‌ها، سلیمانی‌ها و ... همگی خالص‌ترین، مؤمن‌ترین، مخلص‌ترین و مردم‌دارترین نفراتی بوده‌اند که با داشتن روحیه‌ی بسیجی در جبهه‌ها باعث پیروزی اسلام بر دشمنان شدند.

آیین گرامیداشت هفته بسیج در مسجد اشرف الانبیا مارالان به همت مرکز نیکوکری شهید باکری تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها