مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود در گفت‌وگو با «بسیج»
زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود، گفت :قداست بسیج اندیشه پاک و نیت خالص آن است.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۶۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

حجت الاسلام محبعلي احدي در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت :بسیج  تفکری است  که دشمنان را بیمناک و دوستداران را امیدوار می‌کند .

قداست بسیج به اندیشه پاک و نیت خالص آن است

 

حجت الاسلام احدي خاطر نشان کرد :به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج مجموعه ای است که در آن پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت جمع شده اند. 



وی با بیان اینکه تفکر بسیجی  خار چشم دشمنان است، تاکید کرد : به فرموده امام راحل و عظیم الشان(ره) اگر به کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد والله هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با تاکید بر اینکه اکنون شاهد آن هستیم  که جهان خواران با تمام قدرت و توان خود و با نیرنگ و فریب و حیله های متعدد هنوز نتوانسته اند خللی در پیشرفت نظام انقلاب اسلامی ایجاد کنند، تصریح کرد : علت آن تفکر بسیجی می باشد که تمام نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرده است.



حجت الاسلام احدي در پایان یادآور شد : قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه و نیت پاک آنهاست که در همه عرصه های زندگی بر اساس اعتقاد و احساس مسئولیت به وظیفه الهی خود عمل میکنند.

ارسال نظرات