خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

حل مشکل آب شرب مردم دهستان میغان اولویت است/ سیاست ما هم افزایی با همه دستگاه ها برای حل مشکلات مردم است

یوسفی: اولویت کاری باید حل مشکل آب شرب مردم منطقه لحاظ شود و با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی که متولی این امر هستند و بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی همت بیشتری در این جهت صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۳۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در مراسم افتتاح پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در دهستان میغان شهرستان نهبندان ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به سوره والعصر اظهار داشت: در این آیه خداوند متعال می فرمایند همه انسانها در خسرانند و همیشه ضرر می کنند غیر از کسانی که ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند یعنی ایمان به تنهایی کفایت نمی کند و در کنار آن باید عمل صالح انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات بسیجیان، مجموعه  قرارگاه و بسیج سازندگی با کمک مردم و موسسات خیریه در این مناطق انجام می دهند نمونه بارزی از عمل صالح است.

یوسفی با بیان اینکه دشمن امروز کار و تلاش می کند که بتواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند  گفت: وظیفه مسئولین دستگاه های اجرایی شفاف است باید کارهایی کنیم خدمات و اقداماتی در مناطق محروم در راستای حل مشکلات مردم انجام دهیم تا رضایت حداکثری مردم حاصل شود.

وی عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج در این بیش از 4دهه از عمر انقلاب توانسته نقش خودش را به خوبی  ایفا کند هم افزایی  کامل با دستگاه ها داشته باشد اما بعضی از دستگاه های اجرایی هم افزایی و همدلی با بسیج و سپاه در برخی مناطق داشتند و با کمک سپاه و بسیج مردم و خیرین مشکلات منطقه حل شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان افزود: بعضی جاها دستگاه های اجرایی که وظیفه و فلسفه وجودی آنها بر حل مشکلی از مشکلات مردم بوده با مجموعه بسیج و سپاه همراه نشدند متاسفانه مسئولی کوتاهی کرده و به وظیفه ای که بر دوشش گذاشته شده عمل نکرده است.

 وی ادامه داد: سپاه و بسیج که به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی است و مأموریت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد  نمی تواند در برابر مشکلات مردم ساکت بنشیند.

یوسفی اظهار داشت: سیاست ما در مجموعه سپاه استان هم افزایی با همه دستگاه های اجرایی ، قوه قضاییه و نیروهای مسلح است و با همه مجموعه ها دنبال تعامل سازنده و هم افزایی به نیت حل مشکلات مردم هستیم و در این جهت تلاش داریم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در همه مناطقی که کارکنان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی  فعالیت و خدمات رسانی دارند مردم پای کار آمدند  و برای حل مشکل خودشان کمک کردند  تلاش ما حل مشکلات مردم با نقش آفرینی خود مردم است تا قدر دان آن کار باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: توان و قدرت مردم از قدرت همه دستگاه های دولتی بیش تر است  چنانچه ظرفیت های مردمی که در کشور وجود دارد پای کار بیاید هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد.

وی ابراز داشت: ضعفی که وجود دارد دستگاه های اجرایی  و مجموعه بسیج و سپاه نتوانسته اند به طور کامل ظرفیت های مردمی را برای حل مشکلات مردم پای کار بیاورند و تنها بخش کمی از ظرفیت ها پای کار آمده است و نتوانستیم ظرفیت های مردمی را کامل شناسایی کنیم و از بالقوه به بالفعل دربیاوریم.

یوسفی با بیان اینکه تلاشهای خوبی در حال انجام است افزود: منطقه محروم است و باید اقداماتی انجام شود از ضروریات زندگی آب شرب است و مشکل اصلی مردم تامین آب شرب است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان تأکید کرد: اولویت کاری باید حل مشکل آب شرب مردم منطقه لحاظ شود  و با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی که متولی این امر هستند و بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی همت بیشتری در این جهت صورت گیرد.

وی در پایان از زحمات امام روستا، بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، دستگاه های اجرایی و مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها