سردار جوانی درسفر به بام ایران درجمع بسیجیان فارسان گفت: بسیجی همواره در صحنه و رابطه ای ناگسستنی با امام و ولی فقیه دارد وهرصدایی که در جهت تضعیف امام باشد صدای دشمن است.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۱۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، همایش اقتدار بسیجیان شهرستان فارسان با حضور پرشور بسیجیان شهرستان در محل مصلای امام حسین علیه السلام شهر فارسان برگزار شد.

در این برنامه سرداریدالله جوانی،معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در جمع بسیجیان شهرستان فارسان، با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا شهرستان گفت: در این روز گرامی می‌داریم یاد 225 شهید سرافراز شهرستان فارسان و درود می‌فرستیم به روح بلند و ملکوتی امام و آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای رهبر معظم انقلاب.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجی کسی است که همواره درصحنه است و رابطه ناگسستنی با انقلاب و ولایت‌فقیه دارد و همانطور که امام فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید هر صدایی غیر از این باشد صدای دشمن است.

سردار جوانی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان فارسان افزود: هفته بسیج را به همه بسیجیان به خصوص بسیجیان ولایتمدار این شهر و استان تبریک می‌گویم و همچنین تبریک می گویم 5 آذر ماه سالروز تأسیس بسیج به‌فرمان امام رحمه الله علیه را، وقتی منظومه فکری امام را مطرح می‌کنیم در واقع سخن از بزرگ‌مردی به میان می‌آید که تجسم واقعی اسلام ناب را در زمان ما بیان نمودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز حکیم انقلاب، مقام معظم رهبری امتداد امام هستند و تداوم خط امام خمینی (ره) در جهان سراغ نداریم که رهبر دوم تماماً مثل رهبر اول باشد همان‌طور که پیامبر و ائمه در امتداد هم هستند مقام معظم رهبری امتداد حضرت امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: اگر کسی در منظومه فکری امام جایگاه بسیج را درک کند با هر جایگاه، رتبه و مقامی که دارد آرزو می‌کند بسیجی باشد بسیج جایگاه رفیعی دارد و خوش به حال شما که امروز لبیک گفتید و تجدید میثاق با شهدا، امام ولایت داشتید امام نیز به خلوص وصفای بسیجیان غبطه می‌خورد، بسیج لشکر مخلص خداست.

سردار جوانی اظهار داشت: در 43 سال گذشته بسیجیان ما همیشه در صحنه بوده‌اند و وقتی لشکر مخلص در صحنه باشند نصرت خدا هم نازل می‌شود در 43 سال گذشته به برکت مجاهدت‌های آشکار و پنهان توانستیم بر دشمن غلبه کنیم و در مقام این‌همه فشار کوتاه نیامده‌ایم بلکه بلندقامت‌تر و پرتوان‌تر کار خود را انجام می‌دهیم روزی همه دنیا جمع شدند و جنگ را بر ما تحمیل کردند اکنون صدام کجا و ایران کجا و این‌ها همه به خاطر بسیج است، بسیج لشکر مخلص خداست و شما برگزیدگان روی زمین هستید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که نقشه راه دارد، اهداف مشخص دارد و دشمن از همین وحشت دارد، انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که چهره انقلاب را سپری کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: باید بدانیم امروز دشمن نگران‌تر از دیروز به دنبال این است که بر روی موفقیت‌های ما انگشت بگذارد و آن را به نقطه مقابلش تبدیل کند یکی ایمان و دیگری قدرت که عامل برتری ماست. دشمن می‌خواهد با تهاجم فرهنگی و ایجاد شکاف و اختلاف و هر موضوعی شکاف و اختلاف و دودستگی ایجاد کند بحث قومی، مذهبی، بحث انسانی هر جا ظرفیتی هست می‌خواهد استفاده کند و اختلاف ایجاد کند دشمن به سد محکمی برخورد کرده و می‌خواهد از درون این سد را تضعیف کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که همواره درصحنه و رابطه ناگسستنی با انقلاب و ولایت‌فقیه دارد و امام فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید، هر صدایی غیر از این باشد صدای دشمن است و اگر این‌گونه نباشد حلقوم در اجاره دشمن قرارگرفته، ما باید بدانیم کشور ما اگر مشکلی دارد به دست ما، مسئولین ماتحت هدایت‌های مقام معظم رهبری همگی قابل‌حل هستند امروز اگر این اقتدار وجود دارد به خاطر تبعیت از سیاست‌های کلان رهبر فرزانه انقلاب است.

ارسال نظرات