به مناسبت هفته بسیج؛

آئین تجلیل از دانش آموزان بسیجی نظرآباد برگزار شد+تصاویر

همایش رویش‌های بسیج همزمان‌ با هفته بسیج با حضور معاون اجرایی سپاه ناحیه نظرآباد، مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهرستان، آقای دکتر زمانی و خانواده شهید مدافع حرم رضا کارگر برزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۲۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش رویش‌های بسیج همزمان‌ با هفته بسیج با حضور معاون اجرایی سپاه ناحیه نظرآباد، مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهرستان، آقای دکتر زمانی و خانواده شهید مدافع حرم رضا کارگر برزی برگزار شد.

دکتر زمانی رزمنده دفاع مقدس و استاد دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در علم جامعه شناسی گفته شده در تمام جوامع غرب و شرق و شمال و جنوب وقتی بخواهند از جریانی محافظت کنند، توده‌های مردمی به راه می‌افتند، بسیج یعنی همین موضوع یعنی یک حرکت اجتماعی متناسب با فرهنگ و اقتضائات آن تفکر در جهان، یعنی یک نیروی بالنده برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی.

وی با اشاره به هدف بسیج، گفت: بسیجی باید برای رسیدن به هدف خود از چهار جاده خداباوری و خودباوری، کسب علم و معرفت، مسئولیت پذیری و خدمت رسانی صادقانه و بی منت عبور کند، انقلاب اسلامی، محور مقاومت، همه مرهون و مدیون فرهنگ دفاع مقدس است.

گفتنی است، مسئول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه نظرآباد نمایش "قاب عکس‌های خالی" با موضوع شهدای گرانقدر ایران اسلامی را اجرا کرد.

شایان ذکر است، ضمن تجلیل از خانواده شهید کارگر برزی، آئین تقدیر از بسیجیان موفق در عرصه‌های علمی، جهادی و رسانه، شوراء حوزه های بسیج دانش آموزی و برگزیدگان مسابقه هفته دفاع مقدس و پویش افول آمریکا و اسرائیل برگزار شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها