فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)؛

بسیج، نیروی پشتیبان و پاسدار انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است

سرهنگ حیدری گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، بسیج در تمامی حوادث و رویدادهای مهم کشور مانند جنگ تحمیلی، سازندگی در کنار انقلاب و پاسدار آن بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۶۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا ضمن گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: طبیعتا باید با حضور در جوار گلزار شهدا تغییر و تحولات درونی در وجود و رفتار ما ایجاد شود و بعد از ترک مراسم شاهد بروز یک حس معنوی در وجودمان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه بیان کرد: این حالت معنوی زمانی در شما عزیزان ایجاد می شود که یک شهید را بعنوان الگوی زندگی خود انتخاب نموده و با مطالعه وصیت نامه این شهید بزرگوار، بتوانیم هرکجا که هستیم در مسیر شهدا زندگی کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: شهدا شمع محفل بشریتند. ما باید در کنار شهدا باشیم و مانند آنها عمل کنیم. باید ببینیم شهدا در زمان حیات دنیوی خود در چه شرایطی و با چه سبکی زندگی می‌کردند. باید شخصیت خود را به آنها نزدیک کنیم و شهدا را تراز خود در زندگی قرار دهیم.

وی یادآور شد: تمامی شهدای ما دارای خصلت ساده‌زیستی و دوری از تجملات و همچنین رعایت حقوق دیگران بودند. ما هم موظفیم از این خصیصه شهدا الگو بگیریم و همانند آنها دلبسته به مال دنیا نباشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: شهدای ما اهل اقامه نماز اول وقت بودند. همچنین شهدا اهل غیبت نبودند و به طور کلی شهدا دارای شاخصه های برجسته اخلاقی بودند.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود: این اطمینان را به شما می دهیم که اگر به وصیتنامه شهدا عمل کنیم هم عاقبت به خیر می‌شویم و هم در زندگی شخصی و کاری خود موفق خواهیم بود.

وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی، بسیج در تمامی حوادث و رویدادهای مهم کشور مانند جنگ تحمیلی، سازندگی در کنار انقلاب و پاسدار آن بوده است و در کلیه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موفق عمل کرده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: اگر ما امروز در سطح منطقه و جهان قدرت بازدارندگی داریم و در آبهای خلیج همیشه فارس هیمنه پوشالی آمریکا را شکستیم که این اقتدار نشات گرفته از تفکر و فرهنگ بسیجی بوده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان گفت: انشاء الله بتوانیم با بصیرت و حضور در میدان های مختلف و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۸ میلیون جوان انقلابی پای کار را بر اساس سند تحول بسیج جذب نماییم و به وسیله‌ این بسیجیان انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) پیوند دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار