مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:
سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و نگهبانان واقعی مرزهای نظام مقدس اسلامی هستند، گفت: مردم غیور و دلیر عشایر قبل از آغاز رسمی جنگ، در مرزهای ما در مقابل هجوم بعثی های ایستادند و حرکت آنها را کند و متوقف کردند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۷۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اجلاسیه عشایر کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام  در شهرستان ملکشاهی، اظهار کرد: خاک چادر مادران شهدا سرمه چشم ماست و بر دستان پینه بسته غیورمردان عشایر، این دلاوردمان وسه می زنیم.

سردار« احمد حق طلب» افزود:  خدا را شکر می کنیم که در سرزمین ایران اسلامی، چنین مردمی پرشور، ایثارگر، از خودگذشته، دلاور و شجاعی وجود دارند که تا سال های سال و ظهور حضرت ولی عصر(عج) این کشور را از هز گزنذی مصون خواهند داشت.

وی بیان کرد: دست و بازوی غیورمردان عشایر این را می بوسیم و بر این بوسه افتخار می کنیم، یاد شهدای عشایر را گرامی می داریم، شهدایی که در خط مقدم نبرد در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و قبل از شروع رسمی جنگ در  ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ این مردم غیور و دلیر  عشایر بودند که در مرزهای ما در مقابل هجوم بعثی های ایستادند و حرکت آنها را کند و متوقف کردند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: عشایر با مقاومت و ایستادگی خود، فرصت دادند تا نیروهای مسلح از ارتش غیور جمهوری اسلامی، مرزداران ژاندارمری آن روز، نیروی انتظامی، بسیج و همه اقشار و اصناف مردم خودشان را مسلح کردند تا در برابر حضور دشمن بایستند و مقاومت کنند و خاک عزیز ایران اسلامی از اشغال دشمن خارج کنند.

سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: عشایر نگهبانان واقعی و مرزداران سلحشور  نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، امید است که خداوند متعال به همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ازای این تلاش، ایثار، جوانمردی و شهادت فرزندان و پدران شما و ایثار زنان و دختران عشایر که حماسه ای برای همه زمان ها آفریده و الگویی برای همه نسل ها شده اند، توفیق خدمت دهد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه و اجلاسیه عشایر استان ایلام، برنامه بی بدیلی بوده است، گفت: امروز در جریان برگزاری کنگره ملی شهدا در بیست و نهمین استان کشور یک واقعه بسیار بزرگ و افتخار آفرینی به وجود آمد، کنگره ملی سه هزار شهید استان با مقدمات آن و برنامه های بسیار بزرگ، دیدنی و ماندنی، به یادگار می ماند و افتخاری  برای مردم استان و نظام اسلامی است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تقدیز از نیروی های مسلح استان و همه دست اندرکاران که در برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: امروز تلاش بسیاری صورت دادند تا این فرهنگ متعالی جهاد و شهادت را با این نمایش بسیار زیبا به سمع و بصر مردم رساندند و از این تلاش تشکر می کنم و امید است خداوند متعال به لطف و عنایت خودش و دعای شهیدان اجر این حضور و تلاش را موجب و مایه عزت و افتخار نماید.

ارسال نظرات