خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت:یکی از شاخصه های اصلی سپاه و بسیج در عملکرد و کارنامه درخشان خود بحث روحیه والایی و رهبری بودن است.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۷۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از صحنه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : نظام مقدس اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی امروز مرکز تصمیم گیری دنیای اسلام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مسلم کماسی تصریح کرد: استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبدیل شدن او به الگوبرای کشورهای اسلامی بعد از 40سال همین تفکر بسیجی بوده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت : یکی از جمله شاخصه های اصلی موفقیت سپاه و بسیج در عملکرد و کارنامه درخشان خود برخورداری از روحیه ولایی بودن و دشمن شناسی است.

وی خاطر نشان کرد: به تعبیر امام خامنه ای (مدظله العالی)جنگ اصلی دشمن امروزجنگ رسانه ای و تبلیغاتی است که از طریق شبکه‌ های اجتماعی و فضای رسانه ای اعتقادات جامعه مارا نشانه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین کماسی گفت : از بدو تاسیس بسیج تا امروزهر کجا نظام اسلامی و دنیای اسلام دچار بحران شده است مثل دفاع مقدس ۸ساله، مقابله با فتنه هاو گروه های تکفیری و داعش ، کمک به مردم سیل زده و زلزله زده،کمک به کادر بهداشت و درمان در موضوع بیماری کرونا و کمک به نیازمندان در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه بسیج خط مقدم مقابله با این بحرانها بوده است .

ارسال نظرات