امام جمعه مهرشهر:

بسیجیان سربازان همیشه پا در رکاب ولایت هستند

امام جمعه مهرشهر گفت: بسیجیان در هر شرایطی، در همه صحنه‌ها، سربازان همیشه پا در رکاب ولایت هستند.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۸۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر در گردهمایی بسیجیان که در مصلای نماز جمعه مهرشهر برگزار شد، گفت: بسیجیان در هر شرایطی، در همه صحنه‌ها، سربازان همیشه پا در رکاب ولایت هستند.

بسیجیان سربازان همیشه پا در رکاب ولایت هستند

وی با بیان اینکه یک بسیجی نمونه در جنگ تمام عیار اقتصادی که امپراطوری‌های اقتصادی ایران اسلامی را در محاصره ناجوانمردانه خود قرار داده‌اند، سست و ضعیف نمی‌شوند و نمی‌هراسند، مطرح کرد: لزوم برخورد با حقوق‌های نجومی، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: حقوق‌های نجومی فسادزا و هجمه به ارزش ها و اعتماد زداست. پدیده حقوق‌های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا و اعتمادزدا و اشرافی‌گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده و به عنوان یک امر زشت در اذهان مردم در نظر گرفته شود تا کسی به خود اجازه انجام این کار را ندهد.

امام جمعه مهرشهر عنوان کرد: باید با این قضیه برخورد پیشگیرانه شود که در این راستا مجلس و دولت با قانون گذاری درست و اصلاح نظام اداری و ساختارهای معیوب، می توانند نقش اساسی دارند اما در برخورد با حقوق‌های نجومی هر سه قوه باید ورود مشخص و تقسیم‌ بندی ‌شده و قاطع داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت ریشه کن کردن این اقدام خاطرنشان کرد: نتیجه برخورد و مقابله با این امر باید به مردم اعلام شود. برای بررسی و مقابله با این پدیده فسادزا نباید عذرتراشی و توجیه گری کرد چراکه اگر موضوع رهاسازی شود و به آن بی‌توجهی شود، درست نیست و صرفا نام بردن این و آن چندان کارساز نیست و باید اقدام متناسب و موثر انجام شود.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر ضرورت برخورد شدید باید با زد و بندها در امور اداری افزود: برخی گفته ها در همین شهر کرج، حاکی از آن است که در گذشته برخی افراد با برخی دیگر زد و بند داشته و مجوز گرفته اند. تقریبا همه مسئولین پسوند انقلابی دارند و این حساسیت آفرین است و اگر مردم کمی کجی ببینند بدبین می شوند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها