نماینده ولی فقیه در استان؛

توزیع آب باید براساس عدالت باشد / بسیج را حافظ و نگهدارنده انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد: مسئولان باید با مدیریت و بر اساس عدالت آب را توزیع کنند تا نیاز مردم برطرف شود. توزیع آب باید براساس عدالت باشد.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۹۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در نمار جمعه شهرکرد گفت: با گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: امام خمینی(ره) با استقرار انقلاب اسلامی، عَلَم بسیج را برافراشتند تا این انقلاب از آفت‌های مختلف دشمنان مصون بماند و در برابر مکر مکاران حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان، بسیج را حافظ و نگهدارنده انقلاب دانست و یادآور شد:‌ بسیج با افتخار در میدان حضور دارد و برای دفاع از انقلاب اسلامی جان می‌دهد و در برابر دشمن می‌ایستد، بسیج اجازه نمی‌دهد مسائل گذشته و ضایعات برجامی برای کشور به‌وجود بیاید.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به مواجه انقلاب اسلامی با دشمنان داخلی و خارجی اظهار داشت: دشمنان این مملکت اکنون به‌دنبال برجسته کردن مساله مذاکرات و سوق دادن کشور به سمت ضایعات برجامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، با اشاره به حضور کشورهای مختلف برای کمک به دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس گفت: ‌استکبار جهانی با این اقدام خود،در طول هشت سال جنگ تحمیلی، نه تنها موفقیتی کسب نکرد بلکه ایران را به خود باورمندتر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان،به خشک سالی و وضعیت ذخیره آب سد زاینده رود اشاره کرد و اظهار داشت:متاسفانه وضع ذخیر آب پشت سد زاینده روز بسیار وخیم است بطوری که هم اکنون فقط ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب وجود دارد در حالی که باید بیش از ۲ میلیارد آب پشت سد زاینده رود ذخیره شده باشد.

امام جمعه شهرکرد افزود: مطالبه گری برای رفع مشکلات کم آبی خوب است، اما مراقب باشید سرگرم نزاع‌های جمعی نشوید و از اصل ماجرا که دعا برای افزایش نزولات جوی است غفلت نکنید، مردم با مطالبه گری صدای خود را به گوش مسئولان رساندند و حالا باید منتظر ماند و به دولت هم فرصت داد تا برای حل مشکل اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: واقعا آبی پشت سد‌ها وجود ندارد و این دعوا‌ها برسرهیچ است، راه اصلی دعابرای حل مشکل و مدیریت عدالت گونه توزیع آب است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، با انتقاد از عملکرد دولتمردان قبل در مدیریت منابع آب گفت: اگر دولت پیشین به این موضوع‌ها بیشتر توجه می‌کرد الان شاهد اعتراض‌های مردمی برای مطالبه آب نبودیم و نباید مسئولیت بروز این اتفاقات را برعهده دولت فعلی گذاشت.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز شهادت دکتر فخری زاده از وی بعنوان انسانی وارسته، مومن و گمنام یاد کرد و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با ترور این دانشمند هسته‌ای نه تنها مانع رشد صنعت هسته‌ای کشور نشد بلکه فخری زاده‌ها در ایران اسلامی رویش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان،به شهادت سیدحسن مدرس و روز مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدسید حسن مدرس، روحانی وارسته،شجاع و مقاوم و استکبار ستیز بود که رضاشاه جلاد این مرد بزرگ را به شهادت رساند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با قدردانی از زحمات آقای عباسی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری، افزود: آقای "غلامعلی حیدری" فرزند شهید، یادگار دفاع مقدس و خوشنام در استان است که برای انتخاب وی به‌عنوان استاندار وفاق خوبی در استان وجود داشت، برای خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم استان وارد صحنه شده است و همه باید با وحدت و همدلی به این استاندار ارزشی کمک کنند.

امام جمعه شهرکرد، اظهار داشت: هر چند مشکلات زیاد است اما دولت شرایط خوبی از برای خدمت‌رسانی دارد و قرار است اختیارت استانی زیاد شود،به‌همین منظور می‌توان از این فرصت استفاده و چهارمحال و بختیاری را بر روی ریل وحدت و همراهی هدایت کرد، امروز روند وحدت، همراهی، همکاری همه‌جانبه و شرایط خوبی در استان داریم و اکنون وقت اقدام است.

نماینده ولی فقیه در استان، یادآور شد: در همین راستاجمعه شب پس از نماز مغرب و عشاء نشستی بزرگ و وحدت‌بخش با هدف تحکیم وحدت،وفاق استانی و اعلام همبستگی با استاندار جدید چهارمحال و بختیاری و با حضور تمامی فعالان استان در عرصه‌های مختلف در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات