همت مضاعف جهت شکوفایی استعدادهای ورزشی نابینایان و کم بینایان اولویت است .  
کد خبر: ۹۳۹۵۰۳۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در جلسه معارفه اعضای هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان خرم آباد برگزار شد، سرپرست هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان خرم آباد خطاب به اعضای این هیئت تاکید کرد: هم افزایی، همت همگانی، همکاری صادقانه با هئیت رئیسه، کمیته ها و انجمن های ورزشی با نگاه جذب و بکارگیری ظرفیت های مادی، معنوی، علمی، خلاق و مبتکرانه در امر دفاع از حقوق ورزشکاران هدف مورد تاکید است.

یاسر بسطامی عنوان کرد: استعدادیابی ورزشی، ایجاد بسترهای آموزشی برای مشتاقین و توجه به ورزش همگانی برای روشن دلان خرم آبادی باید در اولویت باشد .

 

در ادامه بسطامی به شرح توانمندی و رزومه هر کدام از اعضا جهت آشنایی با یکدیگر و تاکید بر توانمندی بلقوه و بالفعل شدن آنان برای اهداف مدنظر هیئت نابینایان و کم بینایان تاکید کرد . 

در ادامه این جلسه مقرر شد گزارش گیری، تحلیل و رصد فعالیت های هئیت به صورت حضوری و هرماه و در طول ماه نیز بنا بر اقتضا و ضرورت، به صورت مجازی صورت گیرد و عملی نمودن مصوبات جلسات در دستور کار قرار گیرد . 

 

لازم به ذکر است در این جلسه رضا بهرامی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان لرستان ضمن بیان خرسندی از راه اندازی هیئت شهرستان خرم آباد بر تلاش ها و پیگیری های این مدت هیئت، بر شرح اقدامات و تبیین رسالت کلی هیئت تاکید کرد . 

 

 

ارسال نظرات