خبرهای داغ:
ازدواج آسان

اهدای 12 سری جهیزیه به نوعروسان به مناسبت هفته بسیج در بخش قهستان

همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه های مقاومت بسیج شهید رجایی و حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قهستان، مراسم ازدواج آسان و اهدا جهیزیه به نو عروسان در محل شهدای گمنام شهر قهستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۵۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان همزمان با هفته بسیج و به همت حوزه های مقاومت بسیج شهید رجایی و حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قهستان مراسم ازدواج آسان و اهدا جهیزیه به نو عروسان در محل شهدای گمنام شهر قهستان برگزار شد.

این مراسم که با هدف فرهنگ سازی در زمینه ازدواج آسان برگزار شد مراسم خطبه عقد یک روج جوان خوانده و مراسم ازدواج آنها به صورت آسان و بدون تجملات برگزار شد .

در این مراسم که با حضور تعدادی از زوج های جوان سطح بخش و مردم و مسئولین برگزار شد حجت الاسلام اسداللهی مدیر حوزه علمیه باقر العلوم شهر اسدیه به عنوان سخنران توسیطه های با موضوع تعامل زن و شوهر و سبک زندگی اسلامی داشت.

وی به زوج های جوان گفت:میان زن و مرد تفاوت هایی وجود دارد  و زن ومرد مکمل یکدیگر هستند و پس از ازدواج نسبت به یکدیگر مسئولیت دارند و برای رسیدن آرامش در زندگی لازم است هر دو از خواسته ای شخصی خود گذشت داشته باشند

وی در ادامه به اهمیت جایگاه خانواده و ازدواج در اسلام اشاره کرد و گفت:زن و مرد در زندگی مشترک باید به گونه ای رفتار کنند که فرزندان مومن و موفق تحویل جامعه دهند

در پایان مراسم به نو عروسان نیازمند بخش قهستان تعداد 12 سری جهیزیه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها