فداکاری و ایجاد امنیت ویژگی بارز بسیج

سراوان/ سرهنگ پاسدار میری مشاور سردار فرمانده سپاه سلمان در خطبه‌های  نمازجمعه سراوان گفت: از ویژگی‌های بارز بسیجیان باید به فداکاری،امنیت اشاره کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۸۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان از سراوان، مشاور سردار فرمانده سپاه سلمان گفت: تفکر بسیج حتی فرای مرزهای ایران اسلامی نیز توانسته با فتنه‌های دشمنان مقابله کند و امروز محور مقاومت با تفکر بسیجی در لبنان، سوریه، یمن و عراق و… در برابر استکبار گران جهانی ایستادگی کرده تا از حق مردم مظلوم دفاع شود.

میری با بیان اینکه دیگر محوری که بسیجیان در آن خوش درخشیدند حوادث غیرمترقبه مانند امدادرسانی به سیل زدگان، زلزله زدگان و افراد نیازمند بود که در این سال‌ها شاهد نقش آفرینی ویژه بسیج در این عرصه بوده ایم که توانسته آلام مردم را کمتر کند.

وی سومین عرصه درخشان از عملکرد بسیجیان را در عرصه سلامت دانست و تاکید کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر شاهد بودیم که بسیجیان در خط مقدم مقابله با بیماری، افزایش استقامت و حفاظت از مردم در برابر ویروس کرونا، کمک مومنانه و مواسات، اردوهای جهادی و توزیع ماسک و… درخشان ظاهر شدند و به کمک کادر درمان آمدند تا آلام مردم کمتر شود.

ارسال نظرات