جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نظام استکبار جهانی روز به روز در حال افول و نابودی است و به سراشیبی سقوط می رود اما در مقابل نظام اسلامی هر لحظه در حال پیشرفت و افتخار آفرینی است.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۱۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت الله کریمیان اظهار داشت: تفکر اسلام ناب محمدی در تمامی جان به بار نشسته است و همه دنیا روز به روز بیشتر با آن آشنا می شوند.

وی افزود: گرامیداشت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج را در شرایطی شاهد هستیم که‌ در این سالها در کنار انقلاب و تفکر بسیجی همواره سربلند بوده است.

سردار کریمیان ادامه داد: شهدای عزیزی که یادواره آنان برگزار شد، تاجرانی بودند که تنها با خدا معامله کردند آنها ستاره های زمینی و برای ما چراغ هدایت هستند.

جانشین سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام گفت: امروزه در جنگ اقتصادی که بی رحمانه ترین جنگ علیه ملت عزیزمان است مردم به برخی مسوولان گله مند هستد اما به نظام گله مند نیستد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی دین جوانان و حجاب بانوان ما را هدف قرار داده است، افزود: برای رهایی از فتنه دشمن باید در مسیر اسلام و ولایت حرکت کنیم چرا که دشمن همه راه ها را علیه اسلام از جمله نوژه، طبس و جنگ تحمیلی و هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه ایران امتحان کرده اما تاکنون موفق نشده است.

سردار کریمیان با اشاره به کلام رهبری در خصوص خانواده های شهدا یادآور شد: رهبری معظم فرمودند که خانواده هایی که شهید گمنام دارند هر شب برای آنان شب عملیات است چرا که منتظرند فرزند شهید آنان برگردد.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: مردم هلیلان همواره پای نظام و انقلاب بوده و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر روستا با حضور حداکثری در پای صندوق های رای آنرا ثابت کردند.

وی در ادامه با تشریح جایگاه بسیج بیان داشت: بسیج هر زمانی که انقلاب نیاز داشته در عرصه بوده و کارهای ماندگاری انجام داده است، بسیج با یک تفکر توانسته آرمان ها و آموزه های اسلامی را به اهداف مورد نظر برساند.

سردار کریمیان همچنین با اشاره به برگزاری کنگره‌ سه هزار شهید استان ایلام گفت: کنگره سه هزار شهید که چندین سال کار برای آن انجام گرفته با هدف انتقال رشادت ها و ایثار شهدا و ایثارگران به نسل امروز و حاکم شدن فضای معنوی در جامعه برگزار می شود.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم ۲ شهید گمنام با حضور عاشقان ولایت تشییع و از خانواده معظم شهدا شهرستان هلیلان نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات