خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) عنوان کرد؛

آماده سازی بسیج جهان اسلام برای آزادی بیت المقدس/ بسیج ابرقدرت اقتصادمقاومتی، جهادی و نظامی است

قاسمی: ارتش الهی بسیج جهان اسلام در قلب آمریکا، اروپا، افریقا، اسرائیل هم حضور معنوی دارد گفت: این ارتش در عراق، لبنان ، یمن، فلسطین و ...همه جا دسته های بیت المقدس دارد و این ارتش در حال حاضر شدن برای آزاد کردن بیت المقدس است. این ارتش سلاحش اخلاص و ایمان است و نیازی به بمب هسته ای و ... ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۵۱۷۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان ضمن بازدید از حلقات صالحین بسیج در نماز جمعه(5آذر) ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ابرقدرت بازدارندگی است وقتی امام عزیز دستور تشکیل بسیج را دادند که ناوهای امریکایی وارد خلیج فارس شدند و از تنگه هرمز در حال عبور بودند.

وی بابیان اینکه فرمان تشکیل بسیج باعث شد که آن اقدام عملیاتی که آمریکایی ها برای آن گسیل شده بودند انجام ندهند عنوان کرد: امام (ره) به پشتوانه  شما مردم گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا له می کنیم و امروز این تجربه و این کلام گهربار امام عزیز را بعد از ۴۳ سال شما شاهد هستید.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی با این عنوان که بسیج ابرقدرت واکنش سریع است بیان کرد: در یک تصمیم کوتاه مدت که قطعی شد فرمانده کل سپاه به استان تشریف می آورند  گردان های بسیج به اضافه ی شورای پایگاه‌های مقاومت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حضور یافتند و در یک روزی که پیش بینی می کردند باران و باد ممکن است نگذارد این برنامه اجرا شود استادیوم آزادی بیرجند مملو از بسیجیان شد.

وی افزود: در هر حادثه و واقعه ای در هر نقطه ای از شرق، غرب، شمال و جنوب این کشور اگر دشمن بخواهد هر حرکتی انجام دهد آنجا نیروی واکنش سریع بسیج دسته های رزمی بیت المقدس، امام حسین و کوثر آماده ماموریت هستند و در هر نقطه ای از شهر، دشمن زبون بخواهد دچار مشکل و بحران بکند دسته های واکنش سریع امام علی علیه‌السلام در آنجا حضور دارند.

قاسمی بابیان اینکه بسیج ابرقدرت مدیریت جهادی است اظهار کرد: اگر مسئولین ما تفکر بسیجی داشته باشند ما نباید دچار بحران و مشکل شویم و  شما شاهد هستید که مدیریت بسیج مدیریت جهادی در صحنه های سیل، زلزله و... در کنار مسئولین و جلوتر از آنان در خط مقدم گره گشای مشکلات و بحران ها است.

وی گفت: در بحران های امنیتی اوایل انقلاب و دردوران دفاع مقدس در جای جای این مملکت مدیریت جهادی بسیج و تفکر جهادی بسیج به داد این نظام رسیده و مشکلات را حل کرده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی افزود: اگر مسئولین ما تفکر بسیجی امام عزیز و مقام معظم رهبری ‌داشتند چه مشکلی در این کشور بر زمین می ماند؟ با این تفکر مقام معظم رهبری یک راهبرد به بسیجیان داده اند ایشان فرموند بسیجیان در داخل مجموعه خودتان باید پیش رونده باشید در همه امور معنوی، اخلاقی، سازندگی ، محرومیت زدایی و نظامی پیش برنده باشید.

وی بابیان اینکه باید دیگران و دستگاه‌ها را بسیج و مطالبه گری کنید گفت: شما شاهد هستید که امروز بسیج در همه  عرصه ها و صحنه ها حضور دارد و کار پیش برندگی اسلام و انقلاب را دنبال می‌کند.

قاسمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمایشات گرانبهایی خدمت بسیجیان دارند بسیج هم باید به پیرامون خود بپردازد و باید این استعداد را در درون خود فراهم کند و هم در مجموعه های بیرونی، قشرها،  دستگاه ها و  کارخانجات زمینه پیشرفت را فراهم کنند. بسیجی نباید بگذارد چرخ یک کارخانه بلنگد، نباید اجازه دهد که اداره پاسخگوی مراجعات مردم نباشد کار بسیج این است که در اینجا کمک و همراهی کند.

وی بابیان اینکه بسیج ابرقدرت جهادی است گفت: تشکیل گره‌های جهادی که ۵۷ هزار گروه جهادی در سرتاسر کشور است گروه‌های جهادی دانش اموزی، دانشجویی، طلاب، فنی و ...  مقام معظم رهبری به رویش های جدید بسیج خوش بین هستند.امروز نسل چهارم بسیج بعد از انقلاب دارد سکان مدیریت بسیج را در گروه‌های جهادی و دسته های رزمی بر عهده می گیرد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: بسیج ابرقدرت اقتصاد مقاومتی است اگر دستگاه‌های اقتصادی، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت نفت، وزارتهایی که دست اندرکار جوانان و اشتغال هستند به اندازه پایگاه‌های مقاومت بسیج دغدغه اقتصاد مقاومتی را داشتند و فرمان مقام معظم رهبری را در اقتصاد مقاومتی، تولید کارگاه‌های زودبازده، کارگاه‌هایی که در روستاها و محلات می توان با هزینه کم راه اندازی شود گوش می کردند ما امروز مشکلات کمتری داشتیم که.

قاسمی با بیان اینکه بسیجیان عزیز در عرصه جهاد اقتصادی پیشگام هستند و این برگ زرینی از تاریخ بسیج مستضعفین در اقتصاد مقاومتی است گفت: به عنوان مثال بیش از ۵۰۰ صندوق قرض الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج از پول خود بسیجیان تشکیل شده که توانسته به افراد جهت تامین معیشت و اشتغال وام بدهد.

وی با بیان اینکه بسیج مستضعفین ابرقدرت نظامی است گفت: همه میدانید در دوران جنگ سرد دو ارتش به ظاهر قدرتمند در دنیا به عنوان بلوک شرق به سرکردگی شوروی سابق و بلوک غرب به سرکردگی آمریکا و ناتو بودند که اینها با هم رقابت داشتند و همه ارتش های دنیا باید یا طرفدار بلوک غرب می بودند یا طرفدار بلوک شرق و هیچ ارتشی در هیچ کجای دنیا مستقل نبود از جمله ارتش ایران که غلام حلقه به گوش آمریکایی ها بود. انقلاب اسلامی این ارتش را عزت داد این ارتش در خدمت مردم ایران است این ارتش برای مردم ایران و برای سرکوبی ملت ایران و خاورمیانه نیست.

فرمانده سپاه استان گفت: در این شرایط ارتش سوم را امام تشکیل داد ارتش سومی که به لحاظ آمادگی، حضور و روحیه جهادی آن ارتش ها را کنار کرد و این ارتش سوم یعنی ارتش بیست میلیونی ایران امروز به ارتش ده ها میلیونی تبدیل شده است.

قاسمی با بیان اینکه امروز این ارتش الهی در قلب آمریکا،  اروپا، افریقا، اسرائیل هم حضور معنوی دارد اظهار داشت: این ارتش در عراق، لبنان ، یمن، فلسطین و ...همه جا دسته های بیت المقدس دارد و این ارتش در حال حاضر شدن برای آزاد کردن بیت المقدس است. این ارتش سلاحش اخلاص و ایمان است و نیازی به بمب هسته ای و ... ندارد.

وی در پایان عنوان کرد: امروز این ارتش الهی بستر ساز حکومت عدل الهی حضرت بقیه الله است و افتخار می کند که سرباز نایب امام زمان است.  این ارتش بسیجی افتخار می کند که بر سینه او مدال و تمثال مقام معظم رهبری است و این ارتش الگوی خود را حاج قاسم سلیمانی قرار داده  و آماده است تا امنیت وطن، امنیت حرم و امنیت امامت و ولایت را در هر جا که ولی امر مسلمین صلاح بداند برقرار کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار